عنوان Skull and Bones به لطف آخرین کارگردان هنری این بازی، الیزابت پلن (Elizabeth Pellen)، در مسیر تبدیل شدن به عنوانی در سبک بقاء و ماجراجویی بود که متاسفانه او نیز از این پروژه جدا شد.
بازی دزد دریایی محور یوبیسافت (Ubisoft)، یعنی Skull and Bones، هنوز در دست ساخت قرار دارد؛ طبق گفتهی سایت کوتاکو (Kotaku)، الیزابت پلن سومین کارگردان هنری این بازی است که از پروژه جدا شده ولی با این حال یوبیسافت هنوز قصد دارد تا این عنوان را تکمیل و به بازار عرضه کند.
طبق گفتهها، این کارگردان، شعبهی سنگاپور یوبیسافت، محلی که بازی Skull and Bones در آن جا در حال ساخت بوده، را ترک کرده و به شعبهی مرکزی در پاریس بازگشته است.
در ابتدا قرار بود تا بازی عنوانی چندنفره و سرویس محور باشد، اما طی تغییرات مداوم زیر نظر الیزابت پِلن، بازی به عنوانی در سبک بقاء و ماجراجویی تبدیل شد و به نظر قصد داشت تا با الهام گرفتن از بازیهایی مانند Rust، آن سبک را دنبال کند.
سخنگوی یوبیسافت درباره جدایی الیزابت پِلن اینگونه نوشت:
پنج سال پیش الیزابت پِلن با هدف دوباره ساختن بازی Skull and Bones به شعبهی سنگاپور یوبیسافت منتقل شد؛ او این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد و هماکنون اعضای تیم سازنده درحال ساخت عنوانی نقش آفرینی-دریایی هستند تا ایدههای او را در این بازی پیاده و تجربهای عالی برای پلیرها به ارمغان بیاورند.
هنوز تاریخ رسمی برای عرضهی Skull and Bones اعلام نشده و این عنوان در زمانی نامعلوم، برای پلتفرمهای PC، Xbox Series X/S و PS5 عرضه خواهد شد.
, سومین کارگردان هنری Skull and Bones این پروژه را ترک کرد