به تازگی، تاد هاوارد (Todd Howard)،کارگردان و خالق بازی Starfield، اعلام کرد که تیم او صدها طرح و ایده مختلف برای بازی Starfield در نظر داشتهاند که در نهایت هیچ کدام به نسخهی نهایی بازی راه پیدا نکردهاند.
سرانجام آخرین ساختهی استودیوی بتسدا (Bethesda) برای کنسولهای Xbox Series S/X و پلتفرم PC عرضه شد، و توانست با تبدیل شدن به پرفروش ترین بازی فیزیکی در جدول هفتگی بریتانیا و دستیابی به بیش از ۳۰۰ هزار بازیکن همزمان روی استیم، تبدیل به یک موفقیت برای این استودیو شود. حالا به نظر میرسد که قرار بوده در بازی نهایی شاهد ایدهها و طرحهای مختلفی باشیم که در نهایت هیچ کدام موفق نشدهاند در نسخهی نهایی بازی حضور داشته باشند.
به تازگی طی مصاحبهای با واشنگتنپست (The Washington Post)، هاوارد از مشکلاتی که پیرامون ساخت بازی وجود داشت صحبت کرد؛ به نظر بیماری کووید-۱۹ یکی از عوامل اصلی بوده که باعث شده زمان عرضه بازی از پاییز ۲۰۲۲ به اواخر ۲۰۲۳ تغییر کند. همچنین با گذشت زمان، آنها قصد داشتهاند که طرحها و ایدههای بیشتری را وارد بازی کنند که در نهایت موفق نشدند.
اما این طرحها چه چیزهایی بودند که در نهایت داخل Starfield قرار نگرفتند؟ به نظر قرار بوده در بازی شاهد نسخهی آخرالزمانی شهر واشنگتن، مشابه آنچه در بازی دیگر این استودیو یعنی Fallout 3 وجود داشت، باشیم. طبق صحبتهای کارگردان بازی، آنها میخواستند تا صدها طرح مختلف را وارد بازی کنند، اما در نهایت با بازسازی دوباره انجین قبلی این استودیو، آنها بیشتر تمرکز خود را روی ساخت سیارات مختلف و فضا قرار دادند.
حال با اینکه این محتویات به بازی اصلی راه پیدا نکردند، اما در آینده قرار است شاهد انتشار محتوای اضافی برای این بازی باشیم و شاید تعدادی از این طرحها، توسط DLC های آینده، به Starfield راه پیدا کنند.
, سازنده Starfield؛ ما صدها طرح مختلف داشتیم اما درنهایت آنها را وارد بازی نکردیم