Immortals of Aveum یکی از مورد انتظارترین بازی های تابستان بود که نتوانست عملکرد چندان خوبی در بازار داشته باشد و به همین خاطر تعداد زیادی از سازندگان آن اخراج شدهاند.
برت رابینز (Bret Robbins)، مدیرعامل استودیو Ascendant، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که طی یک تصمیم دشوار ولی ضروری، مجبور شده ۴۵٪ از اعضای تیم را اخراج کند. از آنجایی که نمیدانیم این استودیو با چند عضو روی بازی Immortals of Aveum کار میکرد، آمار دقیق افراد اخراج شده مشخص نیست.
مطلب پیشنهادی:ترکیب برنده گربه نارنجی و ویدیوگیم در بازی Cats and the Other Livesیا چرا امسال گربهها ناجی بازیهای ماجرایی بودند
Ascendant یک استودیو مستقل است که تنها برای انتشار اولین بازی خود با الکترونیک آرتز وارد همکاری شده بود. به نظر میرسد که برت رابینز انتظار فروش زیادی از Immortals of Aveum را داشت ولی این عنوان نتوانست عملکرد خوبی در بازار داشته باشد. از این رو رابینز برای ادامه فعالیت استودیو و کاهش هزینهها، مجبور شده نیمی از کارکنان خود را اخراج کند.
رابینز در گذشته کارگردان خلاق نسخه اول Dead Space، کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳، Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: WW2 بوده است. Immortals Of Aveum به مدت ۵ سال در استودیو مستقل Ascendant در دست ساخت قرار داشت. این بازی شوتر اول شخص جادو محور توجه خیلیها را به خود جلب کرده بود، ولی نتوانست انتظارات را برآورده کند.
Immortals of Aveum هماکنون روی پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر با قیمت ۷۰ دلار در دسترس قرار دارد.
مطلب پیشنهادی:چرا بازیهای بزرگ از ایندیها شکست خوردند؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
آیس برگ: این بازی از روی واقعیت تاریک ژاپن ساخته شده
, سازنده بازی Immortals of Aveum حدود ۴۵٪ از اعضای خود را اخراج کرد