میودراگ کوواچویچ (Miodrag Kovacevic)، طراح ارشد بازی Payday 3، از استودیوی استاربریز (Starbreeze Studios)، فاش کرده که در زمان عرضه محصول، چهار حالت دشواری وجود خواهد داشت: «نرمال، سخت، بسیار سخت و بیش از حد دشوار». سطح «نرمال» برای مبتدیانی است که در حال یادگیری بازی هستند.
هنگام ارتقاء سطح، حالت «سخت» به عنوان دشواری «پیش فرض» در نظر گرفته میشود و بعد از اینکه امکان بارگیری راحت را پیدا کردید، مرحله بعدی، «بسیار سخت» خواهد بود.
بازیکنان کهنهکار احتمالاً از سختی دوم شروع میکنند، اما چالشی حتی بالاتر از آن نیز وجود دارد؛ یعنی سطح بیش از حد دشوار (Overkill)، که به عنوان یک «مشکل وحشیانه و ناعادلانه» برنامهریزی شده است.
کوواچویچ میگوید:
دشمنان و سلامت آنها بین سطوح دشواری تغییر نمیکند. بلکه در عوض، تعداد، دقت و آسیبی که میتوانند وارد کنند تنظیم خواهد شد. ایده این است که مردم را تشویق کنیم تا بتوانند با یکدیگر بازی کنند.
یکی از احساساتی که میخواهیم از آن اجتناب کنیم، موقعیتی است که در آن، شما یا باید در سطوح سادهتر بازی کنید که پس از مدتی کوتاه از تجربه بازی خسته میشوید، یا اینکه به اجبار، سطوح سختتر را انتخاب کرده که باعث میشود پس از مدتی گیج شوید.
عنوان Payday 3، در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور)، برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه میشود. این بازی در انحصار کنسولهای نسل فعلی است تا «بهترین تجربه ممکن» را ارائه دهد.
منبع: GamingBolt
, بازی Payday 3، چهار سطح دشواری خواهد داشت + تریلر