اینطور که گفته میشود، ریمیک The Elder Scrolls 4: Oblivion قرار است از ترکیب موتورهای اصلی خود بازی و آنریل انجین ۵ قدرت بگیرد.
بیش از ده سال از عرضه آخرین بازی بزرگ سری The Elder Scrolls یعنی Skyrim میگذرد و چنانچه از گزارشها بر میآید، حداقل ۵ سال تا انتشار بازی بعدی فاصله داریم. با این وجود اما به نظر میرسد هواداران این مجموعه قرار است در زمانی کوتاهتر، موفق به تجربه نسخه ریمیک The Elder Scrolls 4: Oblivion شوند. گفته میشود که این بازی توسط Virtuos ساخته خواهد شد؛ استودیویی که با همکاری شرکت کونامی (Konami) در حال توسعه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater است.
اطلاعات بالا و آنچه در پایین خواهید خواند، توسط کاربری در وبسایت ردیت لو رفتهاند که ادعا میکند کارمند سابق استودیو Virtuos در شهر پاریس بوده است. اگرچه پستِ این کاربر جذف گردیده اما صلاحیتِ وی توسط مدیر سابردیت، تائید شده است.
طبق اطلاعات لو رفته، استویو Virtuos نسخه ریمیک یا ریمستری از The Elder Scrolls 4: Oblivion در دست تولید دارد که از موتور و کدهای بازی اصلی (که شامل فیزیک و گیمپلی هم میشود) بهره میبرد اما پردازش موارد بصریِ آن توسط آنریل انجین ۵ صورت میگیرد.
منبعِ لو دهنده ادعا میکند که این بازی تحت نام رمزِ Altar در دست ساخت است و استودیوی سازنده هنوز به صورت قطعی تصمیم نگرفته است که آن را ریمستر کند یا به صورت یک ریمیک کامل توسعه دهد. بسته به اینکه تصمیم نهایی استودیو چه باشد، ظاهرا بازی قرار است در اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ منتشر شود. ظاهرا استودیو Black Shamrock که توسط Virtuos خریداری شده است نیز در روند توسعه این پروژه، روی بخشهای هنری بازی همکاری خواهد کرد.
البته توجه داشته باشید که اطلاعات بالا توسط مایکروسافت (Microsoft) یا بتسدا (Bethesda) تائید یا تکذیب نشدهاند و اعتبار آنها صرفاً در حد شایعه باقی میماند. مورد جالبِ دیگر میتواند این باشد که اگر ریمیک/ریمستر The Elder Scrolls 4: Oblivion منتشر شود، آیا در انحصار کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس خواهد بود یا روی پلتفرمهای دیگر نیز منتشر خواهد شد.
منبع: GamingBolt
, Oblivion در دست ساخت است