اخیراً وبسایتهای مختلف فعال در صنعت بازیهای ویدیویی در جریان رویداد TGS 2023، به بازی Dragon’s Dogma 2 دسترسی داشته و پیشنمایشهای خود از بازی یا مصاحبههایی با سازندگان را به اشتراک گذاشتهاند. یکی از منحصر به فردترین بخشهای این سری Pawnها نام دارد؛ همراهان هوشمصنوعی که در کنار پلیر به مبارزه با دشمنان و هیولاهای مختلف میپردازند. در نسخۀ دوم، این همراهان طوری طراحی شدهاند که بیشتر با شما صحبت کنند و به اتفاقات اطراف خود واکنش نشان دهند.
هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان Dragon’s Dogma 2، در یکی از مصاحبهها متذکر شد که GTA V یک منبع الهام برای Dragon’s Dogma 2 بوده است. ایتسونو اعلام کرد که یکی از اهداف او خلق دنیایی زنده بوده که در آن NPCها زندگی و رفتار خاص خودشان را جدا از پلیر داشته باشند. ایتسونو قصد دستیابی به نوعی حس غوطهوری در گیمپلی را دارد.
به دلیل محدودیتهای سختافزاری، در بازی اول پلیرها به ندرت دیالوگهایی از سوی این Pawnها میشنیدند. اما در Dragon’s Dogma 2، تیم سازنده این بخش از بازی را گسترش داده و تعامل میان پلیر و NPCها بسیار عمیقتر خواهد بود. همراهان پلیر به محیط اطراف، یکدیگر و حتی گنجهایی که در یک دانجن آنها را از دست دادهاید اشاره خواهند کرد.
Dragon’s Dogma 2 حاصل سالها برنامهریی و همکاری منابع مختلف است. سازندگان میخواستند که مطمئن شوند این ادامه مطابق چشماندازها و جاهطلبیهایشان شکل بگیرد و داشتن هیدئاکی ایتسونو به عنوان کارگردان بسیار حیاتی بود تا پروژه ساخته شود.
, بازی Dragon’s Dogma 2 از GTA V الهام گرفته است