طی آخرین صحبتهای استودیوی بلیزارد (Blizzard)، آنها به این نکته که بعضی بیلدهای مرتبط با آیتمها و شخصیتهای بازی Diablo 4 را بیش از حد ضعیف کردهاند، اشاره کردند.
طی آخرین استریم زنده بازی Diablo 4، کارگردانان بازی، آقای جو پایپیورا (Joe Piepiora) و جو شلی (Joe Shelly)، و رییس بخش ارتباطات بازی، آدام فلچر (Adam Fletcher)، اعتراف کردند که استودیو در آخرین آپدیت بازی با ضعیفسازی بعضی از شخصیتها و بیلدهای مرتبط با آنها که در آپدیتهای اخیر تغییر پیدا کرده بود به تعادل بازی لطمه وارد کرده است.
آقای فلچر گفت:
ما صدای شما را واضح و بلند شنیدیم قطعا چنین آپدیتی تجربهی خوبی را برای پلیرها فراهم نمیکند و به شما قول میدهیم چنین اتفاقی دیگر رخ نخواهد داد.
همچنین، این استدیو قبول کرد که در متعادلسازی بعضی بیلدهای قدرتمند Diablo 4 اشتباهات متعددی را مرتکب شده و اکنون به نظر تعداد آنها به بیش از حد رسیده است، پایپیورا اضافه کرد:
بهینهسازی بیلدهای بازی یکی از کارهایی است که ما نمیتوانیم به شکل خوبی آنرا انجام دهیم.
در ادامه این سه شخص عنوان کردند که قرار است تا دو هفته آینده شاهد عرضه بهینهساز ۱.۱.۱ باشیم. هدف این بهینهساز این است که تعداد هیولاهای بازی در نایتمر دانجنز (Nightmare Dungeons) و هلتایدها (Helltide) را افزایش دهد، همچنین تعادلی را برای دریافت XP، در لول های ۵۰ تا ۱۰۰ فراهم کند؛ در کنار این دو هدف اصلی، مشکلات فرعی دیگری نیز برطرف خواهند شد.
همچنین، این آپدیت قصد دارد تا برای پلیرها این امکان را فراهم کند تا بتوانند ۹۹ اکسیر اضافه را در صندوق (Stash) بازی ذخیره کنند. قیمت دوباره چیدن مهارت های کاراکترهای بازی، (Respec)، نیز تا ۴۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
در ادامه این استودیو قصد دارد تا استریمهای بیشتری را تا زمان عرضه آپدیتهای جدید بازی برگزار کند تا سازندهها بتوانند بیشتر از روند توسعه این آپدیتها در کنار تغییرات و نظرات پلیرها صحبت کنند. استریم بعدی این استودیو ۲۸ جولای (۷ مرداد) خواهد بود تا بتوانند عمیقتر به جزئیات بهینهساز ۱.۱.۱ بپردازند.
برای اطلاع بیشتر، آپدیتهای اخیر بازی Diablo 4 به قدری بحثبرانگیز بود که پلیرها به سایت متاکریتیک هجوم برده و نمرات این بازی را بر روی رایانههای شخصی به ۲.۸، در کنسول پلیاستیشن ۵ به ۲.۵ و نسخه ایکسباکس آن را به ۴.۲ کاهش دادند.
, عذرخواهی سازندگان Diablo 4 بابت آپدیت جدید بازی