FINAL FANTASY XIV: SHADOWBRINGERS REVIEW

FINAL FANTASY XIV: SHADOWBRINGERS REVIEW

در حالی که بازیکنان جانباز ماهها یا سالهای میان به روزرسانیها داشتند، از FFXIV به عنوان یک موضوع ناخوشایند لذت بردم. این در اوایل سال 2018 با A Realm Reborn آغاز شد و تقریبا یک ماه پیش با آخرین Stormblood به پایان رسید. برای چنین MMO داستان سنگین، آن را مانند کشف یک نویسنده فانتزی بزرگ و جویدن از طریق تمام کتاب های خود را در سرتاسر سریع شده است. و این خیلی خیلی خیلی خوب است.

اما داستان تنها MMO خوب نیست. طیف وسیعی از مکانیک، سیستم ها و محتویاتی که یک بازی آنلاین در این مقیاس را تشکیل می دهند، وجود دارد و همه آنها باید به اندازه کافی قوی باشند تا ما را برای گذر از راه سرگرم کنند. همانطور که با هر عنوان طولانی در حال اجرا، Final Fantasy XIV همچنین نیاز به حفظ تجربه جدید آن ایده های جدید است. من به همه ی آن ها و بیشتر در این می اندیشم، بررسی FFXIV: Shadowbringers ما.

به نظر می رسد که از لحظات پایانی Stormblood به سختی گذشت. من در وسط یک جنگ تقریبا جنگی بودم و با یک آتش بس بین نیروهای امپراتوری گیلان و یک اتحادیه Eorzean آسیب پذیر بودم. اسکانی ها، قهرمانان آزادی، توسط نیروهای ناشناخته به قتل رسیده اند. و یک اسرار اسرارآمیز اما مرگبار تهدید کرد که هر لحظه بدون هیچ گونه توجیهی به راه بیفتد.

خانه ای که ما در فینال فانتزی XIV شناخته شده و در آن بازی کردیم، در خطر ناامید کننده بود. و با این حال، در لحظات افتتاحیه Shadowbringer ها، من به دنیای آینه ای که از اصل منحرف شده، کشیده شدم. به جای اینکه جنگجو نور باشد، انتظار میرود که در این عنوان تجارت کنم و تبدیل به جنگجو تاریکی شود. شبح وار

اما این داستان برای مدت طولانی دم کرده است. یکی از اولین فاجعه های فکری این بود که Eorzea فقط یکی از 14 جزء متفاوت بود – دنیای منبع و 13 قطعه. سفر ما از طریق FFXIV کمی درباره تفاوت های بین 14 دنیای و تقسیم بین آن ها تریده بود، اما این اولین بار است که ما آن را دست اول می بینیم.

پس از یک لحظه کوتاه برای حل و فصل بر روی اولین shard، Shadowbringers به ​​من سر و صدا به داستان چند لایه که به دنبال گسترش قبلی و منجر به ادامه در سراسر تجربه سطح.

دوز کافی از فتنه های سیاسی، یک کشور در بحران وجود دارد. یک گروه جادویی از قهرمانان تلاش می کند که هر دوی آنها را از آرامش درونی حفظ کند. و پس از آن تصویر بزرگتر – حماقت طولانی مدت بین خدایان، عوامل آنها و مرد فانی وجود دارد.

این پیچیدگی روایت است که فینال فانتزی XIV به خوبی در Heavensward خدمت کرده است، و دوباره در Shadowbringer ها می بیند. اما آخرین گسترش نیز با بازی های قبلی و به روز رسانی سازگار است. عبور از شکاف از منبع به اول، مانند پریدن کوسه، در مقایسه با دیگر MMOs که در ابعاد متناوب شبیه هستند، احساس نمی کند.

اما این پیچیدگی همچنین باعث می شود Shadowbringers کاملا بازی کند. از زمانیکه یک MMO متقاعد شد که تا دیر به پایان برسد، تنها یک تلاش دیگر را انجام می دهم، فقط کمی بیشتر به سمت جلو حرکت کرده ام. کلاسیک های فراوانی و استفاده از صدای لیبرال به کمک کمک می کند تا در غوطه وری بکشند، اما این ساخت کلی طرح اصلی Scenario است که من را از طریق این گسترش گسترش می دهد.

با این حال، این یک داستان RPG سنگین و سنگین MMO است که تا میراث ژاپنی آن زندگی می کند. اگر طرفدار آن سبک از بازی نیستید و ترجیح می دهید که در عمل عمل کنید، FFXIV ممکن است برای MMO شما مناسب نباشد.

اول، تجدیدنظر کامل در جهان Eorzea نیست، اما انعکاسی پیچیده از آن منبع نیز نیست. در عوض، به نظر میرسد که تاریخچه این همه انحرافات، حدود 100000 سال پیش، از هم پاشید. در نتیجه، هم شباهت ها و هم تفاوت ها، درست مثل بازدید از یک کشور خارجی وجود دارد.

من به Crystarium وارد شدم، یک قلعه گسترده از فولاد و شیشه ای که یک برج کریستالی پر از آسمان پرت می شد. این شهر می تواند هر دو خانه و پایه عملیات به عنوان من از طریق Shadowbringers، همه زیر چشم تماشا یک رهبر مرموز شناخته شده به عنوان کریستال اکسچر.

با این حال، پیش از آنکه بتوانم به استپهای ناپاک Amh Araeng – کهریز کویری از رنگهای تلخ قرمز اشاره کنم، طول نخواهد کشید. این در مقایسه با خولیسیا – سیلاب سفید پوست از مراتع پراکنده و روستاهای ساحلی است. هر دو منطقه به دو قسمت تقسیم می شوند، که یکی از آن ها فقط در داستان قابل دسترسی است.

سپس سرزمین عجایب ایلیه مگ، با قلعه پر از شکوه پر از شکوه و رنگین کمان دایره ای عجیب و غریب وجود دارد. یا جنگل های سرسبز Ra’tikaya Greatwood، با کف پوشان با چوب و کف پوش و روستای کوه بلند.

کجا رفتم، من مجبور شدم کشف کنم ممکن است یک شهر فراموش شده در پایین یک دریاچه یا یک بنای یادبود یک ملت گمشده در کاوش جداگانه فرو ریخته شود. این باعث شد که احساس کنم خیلی زیاد شده بودم که فقط در این دوران به سر می برد. احساس ناامیدی و ناامیدی در Shadowbringers بزرگ شد.

با این حال، من نمی توانم این بخش را بدون ذکر پرواز به پایان برسانم. Shadowbringers همچنان با استفاده از روش بازه های منطقه ای برای مونتاژ های پرواز ادامه دارد، هر بار باز کردن آن نیاز به ترکیبی از کشف جریان های اتر پراکنده در اطراف نقشه و تکمیل مأموریت های خاص در حالی که در منطقه است. این بدان معناست که من در چند روز آینده از Shadowbringers شروع به پرواز در بعضی مناطق کرده ام و هنوز شگفت زده شده ام که دیگر MMOs شما انتظار یک سال را دارند و نیاز به یک خرد …

جابجایی به مکانیک، و برخی از کارهای قابل توجهی برای تجربه FFXIV انجام شده است. تقریبا هر شغل در Shadowbringers به ​​روز شد، با بسیاری از توانایی های از دست رفته که به نظر می رسد بیش از حد و یا غیر مرکزی است. در بارد احساس راحتی می کرد، به طوری که چربی از عمل من کم شده بود، اما در سفید مگ، من را به تمرکز روی درمان با هزینه آسیب رساند. تجربه باعث ایجاد یک واکنش ترکیبی شده است، اما در مجموع، من به طور معمول با تغییرات موافق هستم.

با این وجود، تغییری که من کاملا با آن تشویق می کنم، سیستم جدید اعتماد است. به جای صف کردن برای سیاه چال 4 بازیکن و مجبور شدن برای یک شفا دهنده و مخزن صبر کنید، من می توانم بعضی از بهترین NPC های جوانم را به جای آن استخدام کنم! این بدان معنی است که من می توانم بلافاصله شروع کنم، حتی اگر حزب کنترل شده توسط آی.ا طول بکشد تا مکان را پاک کند.

علاوه بر صف های سریع، سیستم اعتماد دو مزیت عمده دارد: من می توانم مکان را بیاموزم و بدون اینکه حزب خشمگین علیه من باشد، ناتوانی می کنم و NPC ها در واقع با یکدیگر از طریق چطور زندانی می شوند. این چیزهای کمی از داستان است که آن را جالب تر می کند.

من همچنین قدردانی می کنم که چگونه سطح بندی کردن در مناطق Shadowbringers بسیار انعطاف پذیر تر است. بسیاری از ماموریت های جانبی هم اکنون به سطح کار من هماهنگ می شوند، به این معنی که من می توانم محتوا را برای بازی های بعدی صرفه جویی کنم و فقط از Duty Finder برای محتوای گروه استفاده کنم.

حوادث پویا FATE در حال حاضر شامل جواهرات سنگ های قیمتی در پاداش خود هستند تا آنها مجبور شوند مجددا اجرا شوند، به علاوه هر منطقه یک معامله گر را با قفل های مبتنی بر سطح دارد. این بدان معنی است که حتی زمانی که شما سیاه چال ها را اجرا نکنید دلیلی برای مشغول نگه داشتن آن وجود دارد.

اما این شغل های جدید Gunbreaker و Dancer است که واقعا برای من گسترش می یابد. این نقش DPS Tank و فیزیکی (به ترتیب) بسیار سرگرم کننده است برای بازی، بلکه بسیار آسان برای بلند کردن. هر کدام از سیستم های مبتنی بر دسته ترکیبی که به هدایت تازه واردین از طریق چرخش کمک می کند، اما هر دوی آنها احساس بسیار منحصر به فرد دارند.

Gunbreaker توانایی چرخش نسبتا ساده دارد، اما با یک حلقه DPS بالا است که می تواند در خنک کننده دیده شود. تمرکز بسیار زیادی بر توانایی های موقعیتی برای کاهش آسیب و یا تحریک هیولاها به حمله به شما به جای اعضای حزب squishier وجود دارد.

در مقابل، Dancer یک بازی ریتم قوی دارد و احساس می کند که برای به حداکثر رساندن DPS نیاز به استاد دارید. همچنین شما را تشویق می کند تا با یک شریک رقص به اشتراک بگذارید و از خسارت بیشتری برخوردار شوید.

هر کدام از این شغل های جدید در سطح 60 باز می شود و من قطعا آنها را به سطح بالاتری از 80 می رسانم تا زمانی که آماده باشم که از اصلی خود بیدار شوم. با کارهای همگام سازی شغلی، FATE جدید و سیستم اعتماد برای سیاه چال، من همچنین انتخاب بیشتری از قبل در مورد چگونگی گرفتن هر یک از آنها را به کلاه جدید.

در مقایسه با نسخه های پیشین FFXIV، Shadowbringers یک آپدیت گرانقیمت است که قهرمان ناپایدار را در مرکز دنیای ناامید قرار می دهد. داستان، که به طور ضمنی شامل نقاط ضعف است، کار منحصر به فرد برای حفظ من علاقه مند است، در حالی که من به طور مداوم حرکت به جلو. بله، این بدان معنی است که تجربه برای همه شبیه است، اما این نیز باعث می شود که خیلی بیشتر قانع کننده باشد.

مناطق گسترده و زیبا، و موسیقی همراه است که کاملا ترکیب شده برای مطابقت. من مخصوصا دوست دارم انتقال به سنگ سنگین هر بار که وارد مبارزه می شوم، به عنوان آن را به من باعث می شود هر بار که من قدم زدن باند باند WWE و در مورد رها کردن اذیت و آهسته. اما هر منطقه دارای یک سرود است که فقط باعث می شود که من بخواهم چندین بار باقی بمانم و گوش کنم.

Shadowbringers همچنین یک پاداش متقاعد کننده و دلپذیر برای کسانی است که از طریق کل داستان بازی کرده اند و نه فقط به جلو رفتن. فراخوانی های بسیاری در مورد مقالات قبلی در داستان یا موجوداتی که در مسیر مواجه شده اند وجود دارد.

و با این حال، کامل نیست. Final Fantasy XIV سن خود را نشان می دهد، هر دو در تراکم منطقه و پیچیدگی گرافیکی. زمانی که A Realm Reborn در سال 2013 راه اندازی شد، زمان تغییر کرده است و هنوز PlayStation 4 معتبر به طور کامل پشتیبانی می کند. این تجربه را از بین نمی برد، اما شروع به تبدیل شدن به قابل توجه است.

برای من، با این حال، Final Fantasy XIV: Shadowbringers یکی از بهترین بازیهای MMO است که من تا به حال بازی کرده ام. داستان فوق العاده خوب است، شغل های جدید سرگرم کننده مضحک خوب است، و به روز رسانی مکانیکی خوب کار می کند. کلمه اول درمان بسیار زیبایی است و موسیقی برتر است. اگر این به نظر می رسد مانند مربا شما، شما باید آن را بازی کند.

خوب
باور نکردنی، داستان پرچین
مناطق زرق و برق دار که اکتشاف را تشویق می کنند
نمره موسیقی زیبا
Gunbreaker و Dancer سرگرم کننده هستند

95%