با این حال، اد بون (Ed Boon)، کارگردان Mortal Kombat 1، احساس خستگی نمیکند زیرا تیم توسعهدهنده «با هر بازی موارد جدیدی را امتحان میکنند».
استودیوی ندررلم (NetherRealm) در حال آمادهسازی Mortal Kombat 1 است، جدیدترین عنوان از این فرانچایز که در عین حال از منظر داستان سرایی نیز همانند یک لوحِ تمیز به نظر میآید. با توجه به اینکه کارگردان و مدیر خلاق استودیو، اد بون، برای مدتی طولانی روی عناوین فایتینگ کار کرده است، آیا ترس از فرسودگی شغلی وجود دارد؟
IGN با بون صحبت کرده و از او میپرسد که آیا تمایلی به انجام کاری متفاوت با Mortal Kombat دارد یا خیر. او در پاسخ میگوید:
من کاملاً تمایل به انجام کاری متفاوت دارم. جالب اینجاست که احساس فرسودگی نمیکنم چون با هر بازی موارد جدیدی را امتحان کردهایم. گاهی اوقات چیزی به اندازه یک از Puzzle Kombat یا Konquest، تمام این موارد را در گذشته امتحان کردهایم و اکنون نوبت Invasions است.
بنابراین فکر میکنم این ویژگیها و مودها همه چیز را به نوعی تازه نگه میدارند، در حالی که ما هنوز هم مکانیک اصلی یک بازی مبارزهای را در داستان تکنفره و آنلاین مخصوص به خود اعمال میکنیم.
Mortal Kombat 1 یک ریبوت برای این فرنچایز است و خدای آتش، لیو کانگ (Liu Kang) پس از نتیجۀ پایانی Mortal Kombat 11 همه چیز را تغییر داد. در نتیجه، کیتانا (Kitana) و میلینا (Mileena) تا حدودی با هم کنار میآیند، اسکورپیون (Scorpion) اکنون کوآی لیانگ (Kuai Liang)، برادر کوچکتر بی هان (Bi-Han) یا ساب زیرو (Sub-Zero) بوده و شائو کان (Shao Kahn) هنوز تنها ژنرال شائو (General Shao) است.
عنوان Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، رایانههای شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
, کارگردان Mortal Kombat 1 میخواهد کاری کاملاً متفاوت را نسبت به گذشته انجام دهد