ردیابی پرتو نیز برای رایانههای شخصی موجود است، اگرچه فقط در گاراژ، زمانی که Armored Core خود را بین ماموریتها سفارشی میکنید، کار میکند.
اخیراً گیمپلیهای جدید و خیرهکنندهای از Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شده است. به نظر میرسد این عنوان مبارزهای مکانیکی، به دنبال ارائه یک تجربه سریع اما خشن است. طبق گزارشات، تکمیل بازی ۵۰ تا ۶۰ ساعت طول میکشد، همچنین انتخابهایی وجود خواهند داشت که میتوانند بر روند بازی فرد تأثیر بگذارند.
سوال اصلی این است که بازی مذکور چگونه بر روی رایانههای شخصی اجرا میشود. حتی اگر عملکرد بدی که Dark Souls 3 و Elden Ring در زمان عرضه داشتند را نادیده بگیرید، عناوین فرام سافتور (FromSoftware) گزینههای گرافیکی گستردهای ندارند.
به گفته PC Gamer، که به نسخه PC بازی قبل از عرضه جهانی آن دسترسی پیدا کرده، تنظیمات هنوز هم بسیار استاندارد هستند، در این بین اما گزینههای نرخ فریم بالاتری دیده میشود.
علاوه بر ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه، بازیکنان میتوانند ۹۰ و ۱۲۰ فریم بر ثانیه را نیز انتخاب کنند. این بازی اولین عنوان فرام سافتور روی PC است که همچین قابلیتی را ارائه میدهد. گزینههای دیگر شامل غیرفعال کردن تاری حرکت و فعال کردن رهگیری پرتو است، اگرچه مورد دوم فقط در هنگام سفارشی کردن Armored Core در گاراژ اعمال میشود.
عنوان Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS5، PS4 و PC منتشر میشود.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
, بازی Armored Core 6 از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه بر روی رایانههای شخصی پشتیبانی میکند