[ad_1]
فیل اسپنسر (Phil Spencer) اعتراف میکند تاخیر Starfield در گذشته باعث ایجاد وضعیتی فاجعهآمیز برای سرویس گیم پس شده بود و آنها پس از موفقیت Elden Ring، عناوین Dark Souls از استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) را برای پر کردن این خلاء در نظر داشتند.
درز گسترده اسناد داخلی مایکروسافت (Microsoft) شامل ایمیلی بسیار صادقانه از سوی اسپنسر است که در ماه مه سال ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) ارسال شده و ناامیدی او بابت «ایجاد حفرهای بزرگ در ترکیب بازیهای گیم پس» را آشکار میکند. دلیل این تاخیر، عدم شفافیت در تاریخ عرضه Redfall و همچنین توسعه Stalker 2 تحت تاثیر حمله روسیه به اوکراین اعلام شده است. فیل اسپنسر:
ما همچنان در مورد یک عنوان AAA بزرگ در این سرویس [گیم پس] صحبت میکنیم و به نظر میرسد احتمالاً تاخیری تقریباً ۱۶ ماهه را بین عرضه انحصاریهای بزرگ در پلتفرم خود پشت سر خواهیم گذاشت. با توجه به تمام سرمایهگذاریهای ما بر روی محتوا در استودیوهای صندوق محتوای GP، این واقعاً یک وضعیت فاجعهبار برای ما محسوب میشود.
فکر میکنم باید در برنامهریزی کلی سبد بازیهایمان با صداقت واقعی در تاریخها، خیلی بهتر عمل کنیم. ما در سال ۲۰۲۱ سطح بسیار بالایی را در زمینه کیفیت و سرعت محتوا تعیین کردیم که دیدن آن فوقالعاده بود. اما خروج از آن سال بدون عرضه انحصاریهای بزرگ در سال ۲۰۲۲، پیشبینی شرایطی است که نمیتوانیم از عهدۀ آن برآییم.
همه ما باید درک کنیم وضعیتی که اکنون در آن قرار داریم، شکست برنامهریزی و اجرای تولید ماست. برای جامعه بسیار واضح خواهد بود که هم عدم بهروزرسانی بسیاری از بازیها و هم عدم شفافیت در مورد تقریباً همه چیز، نشان میدهد که ما از موقعیت قبلی خود خارج شدهایم.
ما قبلاً با موقعیتهای سختتر از این نیز مواجه بودهایم، پس دوباره این کار را انجام خواهیم داد. من از جایی که در آن قرار داریم ناامید هستم، اما قطعاً از آن عبور خواهیم کرد. مهمتر از همه، ساختن یک برنامۀ برنده است. بیایید ادامه دهیم.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: Eurogamer.net
[ad_2]
منبع