شما بازی اصلی و محرمانه جنگی را تجربه کرده اید که مطمئناً بهترین تجربه ای است که تاکنون در این سریال داشته است. اما سپس یک بازی دوم در درون بازی وجود دارد – بازی ای که Shao کان و شخصیت های اصلی روایت آن را با ضربات ضرب و شتم نمایش مبارزات و نمایش های ستارانه اش در پشت ، تقلید می کند.
این باعث می شود MK11 یکی از بازی های سخت تر برای بررسی من باشد. چگونه می توانید یک بازی به ثمر برسانید که در تخریب پایه و اساس آن بسیار خوب باشد اما به نصب دیوارهای نازک و برخی از سخت ترین پایان های اطراف خود ادامه می دهد؟ این به راحتی می توانست براساس مکانیک ، داستان و تصاویر آن Mortal Kombat 9 را به عنوان بازی محبوب من MK غصب کند. اما وقتی در جستجوی غیرقابل حل کردن به حالت های دیگر خود می پردازید ، می یابید که وقت شما در درجه اول به معامله با مکانیک های جنگ غیر سنتی اختصاص دارد که به آرامی شما را خرد می کنند. سرانجام ، این حس اولیه لذت در کل با چیز دیگری جایگزین می شود. هرچه که باشد ، تنها آنچه می دانم این است که سرگرم کننده نیست.
نکته تاسف آور این است که بازی از این طریق برای من شروع نشده است. با رفتن به جنگ وانیلی پایه ، این بیشترین چیزی بود که من تا به امروز از یک بازی مورتال کامبت لذت بردم. من فکر کردم که درگیری ها به لطف حرکت سیال و کنترل های پاسخگو ، احساس خوبی نسبت به آن دارند. هر یک از شخصیت ها همچنین انتخاب خوبی از کومب ها داشتند که سرگرم کننده بودند و همچنین چندین ابزار اضافی که لایه ای از عمق آن را به مبارزات اضافه می کردند. علاوه بر کنسل های اساسی ، می توانید از حملات تقویت شده استفاده کنید تا برخی از موارد اضافی را به حرکات خود اضافه کنید و ضربات مهلکی را نیز به همراه داشته باشید که پتانسیل بازگشت خوب را به بازیکنان می دهد. سیستم آموزشی نیز بسیار عالی بود که خبر خوبی برای تازه واردان یا جانبازان زنگ زده است. من حتی تا آنجا پیش می روم که می گویم MK11 به راحتی یکی از بهترین سیستم های آموزشی را که در یک بازی جنگی دیده ام ، دارد.
برای بازیکنانی که بازی های خود را دوست دارند با یک حالت داستانی همراه شوند ، کمپین MK11 بالاتر و بالاتر از داستان پردازی است که معمولاً در ژانر دیده می شود. NetherRealm Studios همیشه وقتی می آید که فداکاری خود را برای تهیه داستان برای عناوین Mortal Kombat و Injustice و MK11 خود انجام دهید ، از این پارک بیرون نمی زد. داستان شامل یک کارزار طولانی است که حدوداً پنج ساعت طول می کشد ، که برای یک بازی جنگی بسیار چشمگیر است. داستان Mortal Kombat 11 به خصوص جالب توجه است زیرا به دنبال وقایع Mortal Kombat X ، بسته شدن بسیار مورد نیاز فراهم می شود. بله ، هر از گاهی اوقات لحظه های ناهمواری دارد اما به سختی می توانم گاهی اوقات بازی را متوقف کنم زیرا می خواستم ببینم اتفاق بعدی می افتد
در همین حال ، تصاویر و ارائه ها از درجه یک هستند – به راحتی بهترین ها در این سریال یک بار دیگر. مدل های کاراکتر واضح و دقیق به نظر می رسند و محیط صحنه بسیار عالی به نظر می رسد. یکی از بزرگترین پیشرفت های بازی های قبلی چهره شخصیت ها است. به همان اندازه که به طور معمول بازی های NetherRealms به نظر می رسند ، من معمولاً می بینم که چهره های شخصیت به خصوص در هنگام برش ، کمی تند و زننده هستند. خارج از برخی از عبارات که برای برخی از شخصیت های کمی غیر طبیعی است ، چهره شخصیت Mortal Kombat 11 بهترین چیزی است که من در یک بازی Mortal Kombat دیده ام. کیفیت دره غافلگیرانه بازی های قبلی به خصوص در مورد چهره های زن آموزش قابل توجهی دارد. این اولین باری است که وقتی در صحنه های داستانی به صحنه می روم ، متوجه نمی شوم که تمام وقت توسط لیوان های عجیب شخصیت ها پریشان شوم.
اگر MK11 در این مرحله متوقف شود ، این یک نمایش عالی از ژانر بازی جنگی است. اما تکرارهای اخیر Mortal Kombat چندین حالت را نیز معرفی کرد ، که به طور معمول به لذت بردن از حق رای دادن اضافه می کنند. اینها شامل برج های زندگی می شود که به شما امکان می دهد در هنگام برخورد با اصلاح کننده های مختلف نبرد ، مبارزان در هر طبقه را به چالش بکشید. همچنین یک حالت Krypt وجود دارد که به عنوان یک اکتشاف مبتنی بر غارت استفاده می شود و در آن بازیکنان سکه های مختلفی را با سکه ها و منابع مختلف دیگر برای کسب پاداش های مختلف باز می کنند.
این حالت ها به طور معمول به Mortal Kombat اجازه می دهد تا به بازیکنان خود ارزش افزوده و قابلیت پخش مجدد بیشتری نسبت به تجربه بازی جنگ سهام داشته باشد. با این وجود ، در جاهای مختلف ، اجرای آن در MK11 بسیار خراب بود. به نظر من در ابتدا بد نیست زیرا من از اولین برج من عبور کردم و همچنین برای اولین بار کریپت را کاوش کردم. همانطور که سعی کردم چیزهای خاصی را باز کنم و مقدار قلب یا کریستالهایی را که برای پیشرفت لازم داشتم فهمیدم ، با این حال ، چیزی با دردناک بدیهی شد: میزان کسب درآمد این چیزها بسیار دردناک بود.
اکنون ، به عنوان کسی که عاشق بازی های ژاپنی سنگین است ، من مخالف صرف وقت برای باز کردن موارد نیستم. با این حال ، نحوه اجرای سنگ زنی در MK11 ، به راحتی برای هر گیمر معمولی غیرقابل اعتماد است. در اصل ، آن را به 11 تبدیل می کند. 11. برای مبتدیان ، به دست آوردن منابع کافی برای باز کردن همه چیز “روش” عادی ، به ساعات ناکافی احتیاج دارد. به عنوان کسی که بیش از 700 ساعت در Monster Hunter World غوطه خورده است ، این لزوما چیز بدی نیست. با این حال ، به نظر می رسد مکانیک باز کردن قفل MK11 برای ایجاد روند باز کردن قفل تا حد ممکن خسته کننده است. این موارد شامل سنبله دشواری هوش مصنوعی در برجها همراه با اصلاح کننده هایی مانند سوختگی ، یخ زدگی ، رعد و برق یا غیرفعال کردن برخی از مکانیک های جنگی است که عملاً شما را مجبور به استفاده از وسایل یا مواد مصرفی می کند فقط برای داشتن فرصت جنگی. به هر حال ، شما باید برای این مواد مصرفی نیز آسیاب کنید ، و به سینک زمانی تقریبا بی انتهای بازی اضافه کنید. و اگر از چوب مبارز استفاده می کنید ، گزینه های شما یا استفاده از موارد در واقع جنجالی می شود. انتخاب برج همچنین تغییر می کند و دارای یک محدودیت زمانی است ، بنابراین در صورت دستیابی به یک برج خاص ، باید مرتباً مرتباً مرتباً آن را بررسی کنید. و پاداشهایش
این تمرین در مورد Krypt نیز اعمال می شود ، که بسیاری از پاداش های غارت شده اش به صورت تصادفی مشاهده شده است. این جنبه جامعه لذت بخش از بازی قبلی را مختل می کند ، جایی که مردم می توانند جایزه های خاصی را پیدا کنند و آن را با همه دیگران مانند شکار تخم مرغ عید پاک به اشتراک بگذارند. اگر می خواهید چیزهایی را برای شخصیت موردعلاقه خود بدست آورید ، اکنون می توانید خیلی بیشتر طول بکشد ، زیرا به خدایان RNG دعا می کنید تا پاداش مورد نظر خود را به شما دهند. این کمک نمی کند که بسیاری از پاداش های بد مانند هنر شخصیت با تلفات و پوستی که می خواهید بدست آورید ، آمیخته شود. بسیاری از پوست ها فقط recolors از چند طرح پایه هستند ، که بیشتر استخر غارت را مهار می کند. از طرف مثبت ، به نظر می رسد که سینه های قلب تصادفی نیستند و برای همه یکسان هستند ، که استقبال می شود. با این حال ، به غیر از این ، به نظر می رسد که همه چیز به گونه ای طراحی شده است که نیاز به یک بخش قابل توجهی از وقت آزاد شما دارد. در بعضی مواقع بسیار ناامید کننده است زیرا احساس می کند بازی شما را ترغیب می کند تا با معاملات واقعی پول – که می تواند به سرعت اضافه شود – هزینه این کار را بپردازید ، بنابراین دیگر لازم نیست که دیگر با این همه اندوه مقابله کنید. در واقع باعث می شود مبلغی که پرداخت می کنید برای باز کردن پوسته های MKX مانند یک معاملات باورنکردنی به نظر برسید. همچنین می توانید از گزینه های مخصوص استفاده کنید تا بتوانید از دعوا پرش کنید ، اگرچه وجود آنها باعث می شود تعادل بازی برای این حالت ها را زیر سوال ببرید.
اگر MK11 در این مرحله متوقف شود ، این یک نمایش عالی از ژانر بازی جنگی است. اما تکرارهای اخیر Mortal Kombat چندین حالت را نیز معرفی کرد ، که به طور معمول به لذت بردن از حق رای دادن اضافه می کنند. اینها شامل برج های زندگی می شود که به شما امکان می دهد مبارزان در هر طبقه را در هنگام برخورد با اصلاح کننده های مختلف نبرد به چالش بکشید. همچنین یک حالت Krypt وجود دارد که به عنوان یک اکتشاف مبتنی بر غارت استفاده می شود و در آن بازیکنان سکه های مختلفی را با سکه ها و منابع مختلف دیگر برای کسب پاداش های مختلف باز می کنند.
این حالت ها به طور معمول به Mortal Kombat اجازه می دهد تا به بازیکنان خود ارزش افزوده و قابلیت پخش مجدد بیشتری نسبت به تجربه بازی جنگ سهام داشته باشد. با این وجود ، در جاهای مختلف ، اجرای آن در MK11 بسیار خراب بود. به نظر من در ابتدا بد نیست زیرا من از اولین برج من عبور کردم و همچنین برای اولین بار کریپت را کاوش کردم. همانطور که سعی کردم چیزهای خاصی را باز کنم و مقدار قلب یا کریستالهایی را که برای پیشرفت لازم داشتم فهمیدم ، با این حال ، چیزی با دردناک بدیهی شد: میزان کسب درآمد این چیزها بسیار دردناک بود.
اکنون ، به عنوان کسی که عاشق بازی های ژاپنی سنگین است ، من مخالف صرف وقت برای باز کردن موارد نیستم. با این حال ، نحوه اجرای سنگ زنی در MK11 ، به راحتی برای هر گیمر معمولی غیرقابل اعتماد است. در اصل ، آن را به 11 تبدیل می کند. 11. برای مبتدیان ، به دست آوردن منابع کافی برای باز کردن همه چیز “روش” عادی ، به ساعات ناکافی احتیاج دارد. به عنوان کسی که بیش از 700 ساعت در Monster Hunter World غوطه خورده است ، این لزوما چیز بدی نیست. با این حال ، به نظر می رسد مکانیک باز کردن قفل MK11 برای ایجاد روند باز کردن قفل تا حد ممکن خسته کننده است. این موارد شامل سنبله دشواری هوش مصنوعی در برجها همراه با اصلاح کنندگان مانند سوختگی ، یخ زدگی ، صاعقه یا غیرفعال کردن بعضی از مکانیک های جنگی است که عملاً شما را مجبور به استفاده از وسایل یا مواد مصرفی می کند فقط برای داشتن شانس جنگی. به هر حال ، شما باید برای این مواد مصرفی نیز آسیاب کنید ، و به سینک زمانی تقریبا بی انتهای بازی اضافه کنید. و اگر از چوب مبارز استفاده می کنید ، گزینه های شما یا استفاده از موارد در واقع جنجالی می شود. انتخاب برج همچنین تغییر می کند و دارای یک محدودیت زمانی است ، بنابراین در صورت دستیابی به یک برج خاص ، باید مرتباً مرتباً مرتباً آن را بررسی کنید. و پاداشهایش
این ، به هر حال ، این نوع مکانیک دقیقی است که باعث شد من در مقابل بازی های موبایل سوگند شوم. برای دیدن آن در یک بازی کنسول ، بازیکنان 60 دلار فقط برای احساسات خوب ، یک بهره برداری خرد پرداخت می کنند. Mortal Kombat X تا حدودی به سمت این مسیر گرایش پیدا کرد ، اما من به آن پاس دادم و به آن 8.5 (که از امتیاز بالاتری که MK9 دادم کاهش یافته است) اعطا کردم زیرا بازی اصلی عالی بود. با این حال ، به نظر می رسد MK11 آنچه در MKX انجام شده است کاهش می یابد ، و این نوع تغییر است که من فکر نمی کنم باید پاداش یا تشویق شود. مطمئناً باعث می شود که از Super Smash Bros بیشتر قدردانی کنم ، حتی بیشتر از این ، بازی مبارزه ای است که من در آن وحشتناک تر هستم. این بازی نمونه ای عالی از چگونگی اجرای قفل و سنگ زنی در یک بازی جنگی را نشان می دهد. و در حالی که من همیشه به طور کلی با ریزگردها مشکل داشته ام ، در واقع DLC را در Smash می پردازم زیرا این نمونه ای از درست انجام شده توسط DLC است.
به اعتباری NetherRealm Studios ، به نظر می رسد اعتراف کرده است که سنگ زنی برای MK11 یک مسئله است و اعلام کرده است که آن را برطرف می کند. این استودیو می گوید که به عنوان یک ژست حسن نیت نیز به بازیکنان ارز ، قلب و کریستال رایگان خواهد داد. همچنین فکر می کنم توجه داشته باشید که MK11 هرگز یک مکانیزم پرداخت برنده را با ریزگردش های خود اجرا نکرده است ، با توجه به اینکه اینها در هسته اصلی بازی رقابتی به طور آنلاین تأثیر نمی گذارند. به این ترتیب ، اگر تمام آنچه شما به آن علاقه مند هستید جنگ پایه است و شما هیچ علاقه ای به شخصی سازی شخصیت ها ، برج ها و Krypt ندارید ، پیشنهاد اصلی MK11 یک تجربه عالی خواهد بود.
در عین حال ، روشی که grind در این بازی پیاده سازی شده است ، موضوعی است که من نگران کننده می دانم ، خصوصاً در دنیای پس از Star Wars Battlefront 2. بسیاری از شرکت های بازی قبلاً چندین مایل از اینچ که گیمرها طی این سالها از دست داده اند گرفته اند و این چیزی است که من صریحاً نمی خواهم آن را بررسی کنم. به همین دلیل است که Mortal Kombat 11 را به یکی از بررسی های سخت تری که من مجبور شدم انجام دهم. بدیهی است که توسعه دهندگان زمان زیادی را صرف مراقبت و تمیز کردن نبرد ، تصاویر و داستان کردند. به حدی که من با بازی اصلی مبارزه برای MK11 خسته شده ام. من فقط آرزو می کنم که به من راه نیفتد و با قلبم در کنار هم بازی کنم.