Deathbound دارای یک مکانیک منحصر به فرد با نام The Binding System است که به بازیکنان اجازه میدهد به جای چسبیدن به شمشیر و سپر، سبک بازی خودشان را بسازند.
شرکتهای تریالفورج (Trialforge) و تیت مولتیمدیا (Tate Multimedia)، از یک محصول ARPG جدید با عنوان Deathbound رونمایی کردند. این بازی از عناوین سولز-لایک استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) الهام گرفته و قرار است در سال ۲۰۲۴ برای رایانههای شخصی عرضه شود.
محیط Deathbound یک تمدن در حال فروپاشی است که درگیری بین نیروهای ایمان و علم منجر به نابودی دنیای بازی، Ziêminal و شهر Akratya شده است. در حین گشتوگذار در جهان بازی، بازیکنان با انواع مختلفی از هیولاها روبرو میشوند که به گفته توسعهدهنده نمیتوان آن ها را «خوب» یا «بد» توصیف کرد.
Deathbound دارای یک مکانیک منحصر به فرد به نام Binding System است که به بازیکنان اجازه میدهد تا جوهره جنگجویان کشته شده را جذب کنند. از این اسانسها میتوان برای باز کردن مهارتها و تواناییهای جدید استفاده کرد و به بازیکنان اجازه میدهد تا سبک بازی خود را تعریف کنند نه اینکه به سبک سنتی شمشیر و سپر محدود شوند.
استودیوی تریالفورج جهان بازی را دنیایی بیرحمانه توصیف میکند که گذشتهی تکنولوژیکی و حال قرون وسطایی را در هم میآمیزد.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
, اثری ARPG و سولزلایک که در سال ۲۰۲۴ برای PC عرضه میشود