شاید برخی از آنها را در بسته الحاقی بازی ببینیم؟
Starfield جدیدترین ساخته استودیوی بازیسازی بتسدا اخیرا منتشر شد و در این مدت توانسته بیش از ۶ میلیون بازیکن را جذب خود کند و در صدر جدول فروش فیزیکی در بریتانیا قرار بگیرد.
این عنوان که برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی در دسترس قرار گرفته، به مدت ۸ سال در دست ساخت بود و همانطور که معمولا در صنعت بازی اتفاق میافتد، برخی از طرحها و ایدهها به اثر نهایی نرسیدند.
تاد هاوارد، کارگردان Starfield، به تازگی در مورد چالشهایی که سازندگان در ساخت بازی با آن مواجه بودند، از جمله اینکه چگونه همهگیری COVID-19 بر روند توسعه تاثیر گذاشت، با واشنگتن پست صحبت کرده است.
مطلب پیشنهادی:بهترین مادهای فال اوت ۴ که باید امتحان کنیدتجربه کاملترِ یکی از بهترین بازیهای نقشآفرینی
تاریخ اصلی عرضه در نوامبر ۲۰۲۲ با در نظر گرفتن «آمادهسازیهای زیاد» تعیین شد، اما همانطور که زمان پیش رفت، سازندگان چند درصد عقب افتادند و زمانی که مقیاس بازی را در نظر گرفتند، مشخص شد این چند درصد، زمان زیادی میطلبد. تاد هاوارد گفت تاخیر در عرضه، «کار درستی بود که باید انجام میگرفت تا زمان لازم را به ما بدهد».
اما «صدها طرح و ایده» که استودیو برای Starfield در نظر داشت و به بازی نهایی نرسیدند، چه شدند؟ به گفته هاوارد، بازسازی پسا آخرالزمانی شهر واشنگتن دیسی از Fallout 3 مورد بحث قرار گرفته بود.
ما برنامهریزیهای زیادی کردیم و همگی از دست رفتند. میدانستیم که میخواهیم بخشهایی از موتور ساخت را بازنویسی کنیم، بنابراین شروع به ساخت فناوری برای سیارات و فضای خارج از جو زمین، روی موتور و رندر قبلی خود کردیم.
در مورد آینده Starfield باید گفت که یک بسته الحاقی در حال توسعه است، همانند اکسپنشن Shattered Space. هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار آن به اشتراک گذاشته نشده، اما هاوارد تایید کرد ابزار کامل مادینگ سال آینده عرضه خواهد شد.
مطلب پیشنهادی:۶ اشتباهی که نباید در استارفیلد انجام دهیدحتما به این موارد دقت کنید
کانتر استرایک ۲ چه فرقی کرده؟
, سازندگان Starfield صدها ایده برای بازی داشتند که موفق به اجرای آنها نشدند