گلچین تصاویر تاریک در شروع کار عالی نبود. آنچه قرار بود دنباله رو قابل توجهی برای بازی تحسین برانگیز ماجراجویی / ترسناک باشد تا اینکه Dawn در عوض سرانجام به دلیل عدم ابتکار و نداشتن دست و پا چلفتی ، ناخوشایند ، از دروازه لغزید و مرد ناخوشایند. داستانی که انسجام را در قربانگاه چندنفره قربانی کند. و شرم آور است ، زیرا همانطور که در آن زمان اشاره کردم ، من می خواهم Supermassive با این مجموعه موفق شود زیرا دارای پتانسیل زیادی است. بنابراین امیدوار بودم که انتقادات من را جدی بگیرند و ورود بعدی این مجموعه را به نام امید کوچک بهبود بخشند. و حالا که امید کوچک اینجاست ، آیا واقعاً آینده ای روشن تر برای این تصاویر تاریک نشان می دهد؟
دقیقاً مانند Man of Medan ، Little Hope از یک واقعه / مکان واقعی درگیر با رمز و راز به عنوان نقطه تنظیم و جهش داستان خود استفاده می کند. در این حالت ، ما محاکمه جادوگران آندور را داریم ، زیرا چهار دانشجوی دانشگاه و استادشان پس از تصادف اتوبوس در حین انحراف از طریق شهر ارواح تیتراژ که میزبان برخی از حوادث نسبتاً دلخراش بود ، ناگهان خود را گرفتار می کنند. اکنون آنها باید راهی برای نجات پیدا کنند ، نه مه مه مرموز آنها را به دام انداخته است ، نه گروهی از شیاطین که ظاهرا آنها را شکار می کنند ، یا یک شخصیت شبح یک دختر کوچک وحشت زده به آنها چشم اندازهای 1692 را نشان می دهد ، هنگامی که گروهی از پورین ها اتفاقاً دقیقاً به نظر می رسد قهرمانان ما درگیر تار و پودهای درگیر شکار جادوگران و دیگر فریب های خارق العاده هستند. برای زنده ماندن در شب ، آنها باید به درستی به هم بچسبند ، انتخاب های صحیح را انجام دهند و آماده باشند …
با خلاصه ای سریع از داستان ، اولین کاری که باید انجام دهید بحث در مورد گیم پلی بازی Little Hope است. It’s Man of Medan است ، با این تفاوت که اکنون می توانید کمی بیشتر دوربین را کنترل کنید. این … در واقع تقریباً امید کوچک دقیقاً در جبهه نوآوری موفق نیست. در واقع می توانید آزاد باشید و هر آنچه راجع به Man of Medan گفتم فقط کپی / چسباندن کنید ، و آن هم قبلاً یک نسخه کربن از Before Dawn بود. مسلماً انتظار داشتن پیشرفتهای ویژه بسیار احمقانه ای بود ، زیرا همه بازیهای این مجموعه ترجیحاً احساس پایداری می خواستند ، اما داشتن تنوع کمی بیشتر نیز خوب بود. هنوز هم ، همانطور که است ، حرکت استاندارد در اطراف / کشف و بازرسی موارد / انتخاب اخلاقی / فرمول رویداد سریع سریع کاملاً خوب است ، بنابراین شکایت بیش از حد دشوار است.
علاوه بر این ، همه ما می دانیم گوشت واقعی اینجا در داستان است. و جایی که انسان مدان دست و پا می زد ، خوشحالم که گزارش می دهم Little Little هر داستانی را که مشکلات پیشین خود داشت برطرف می کند. این بار ، بازی به اندازه قبل عناصر طرح و شاه ماهی قرمز را به سمت شما پرتاب نمی کند ، بنابراین می توانید بدون نیاز به بیش از یک بار بازی ، همه اتفاقات را درک کنید. این در حالی است که هنوز چند نفره حضور دارد (به طور جدی ، فقط آن را رها کنید ، من قول می دهم که ما هنوز بازی ها را پخش خواهیم کرد و آنها را با دوستانمان بررسی خواهیم کرد) ، اما خوشبختانه به نظر می رسید که در چند لحظه یکی از موارد دیگر گروه هایی از بازماندگان می گویند که دید متناوب یا چیز دیگری را دیده اند ، بنابراین چیز زیادی در این راه مانع نمی شود.
اما در حالی که امید کوچک می تواند اکنون داستانی را به روشی شایسته ارائه دهد ، آیا توانایی ارائه یک داستان خوب به ما را دارد؟ در اکثر موارد ، بله همینطور است. داستان های موازی هم در سال 1692 و هم امروز (از جمله چیزهای دیگر) هر دو پیچ و تاب و موضوع جالب و رمز و راز در پشت دزدگیرها را ارائه می دهد ، و گرچه خطی تر از قبل است ، اما دائماً شما را مجذوب این سوال می کند که رازهای همه چیز چیست هستند. از همه مهمتر ، شخصیت های اصلی و نحوه رشد آنها را داریم. در حالی که آنها هنوز هم به رغم هر راهی که تصمیم شما آنها را دنبال می کند ، از آزار و اذیت اجباری توطئه رنج می برند ، اما به لطف ویژگی های شخصیتی و روابط سنجی که دارند نقش بسیار بیشتری در کارهای اینجا دارند ، در حالی که در Man of Medan (یا حتی تا حد سپیده دم ، مسلماً) آنها چیزی بیش از یک چشم انداز روی رادار نبودند. متأسفانه ، درمورد چگونگی بازپرداخت آنها ممکن است وارد قلمرو اسپویلر شوید ، بنابراین حرف مرا قبول کنید.
انتخاب هایی که می کنید سهم بزرگی در شکل گیری روایت دارد ، اما این بار با روش ظریف تری ، بیشتر به چگونگی رفتار و درک شخصیت ها متمرکز می شود به جای اینکه روی محیط اطراف آنها تأثیر بگذارد ، که یک لمس خوب است … حتی اگر این انتخاب ها گاهی تحت الشعاع یا حتی تضعیف قرار می گرفتند. ببینید ، در واقع یک گیم پلی کوچک دیگر نیز به Little Hope وجود دارد که مربوط به رویدادهای سریع است. این بار ، به جای اینکه فقط دکمه را فشار دهید ، باید یک نمودار کوچک آماده شود که شما را در مورد عملی که قرار است اتفاق بیفتد – کوهنوردی ، حمله ، پرش ، و غیره – و در انجام آن ، به دکمه اشاره می کند مرتبط با آن این یک چیز کوچک خوب است که باعث می شود بازی بیشتر در دسترس باشد.
با این اوصاف ، من فکر می کنم Supermassive شاید به این افزودن خیلی افتخار کرده باشد ، زیرا به نظر می رسد Little Hope این بار بیشتر روی QTE متمرکز شده است. شاید این فقط انتخاب های خاصی بود که انجام داده بودم ، اما من با چندین سکانس QTE بیشتر از قبل روبرو شدم ، بسیاری از آنها طولانی بودند ، زیرا گروه خود را در حال دفع شیاطین پس از آنها دیدند. من چندان بدم نمی آید ، اما این بدان معنا بود که Little Hope نسبت به زمان تصمیم گیری نسبت به تصمیم گیری سخت ، بیشتر به زمانبندی اعتماد دارد (کنایه آمیز است ، با توجه به یک چیز خاص ویل پولتر بازیگر نقش اول بازی). و به همین ترتیب ، با احساس اینکه شاید در واقع خیلی آسان بوده است ، از بازی دور شدم تا زمانی که برای QTE آماده باشید. هک ، من اولین بازی خود را با زنده ماندن تک تک افراد به پایان رساندم (با یک ویژگی فنی ممکن) ، چیزی که نمی توانم در مورد اولین بارهایم با Man of Medan یا Before Dawn بگویم.
بنابراین در اینجا چیزهای زیادی برای گفتن وجود ندارد ، اما به دلیل گیم پلی و زیبایی شناسی مشابه ، چیز زیادی برای بحث وجود ندارد (می تواند از مزاحمت های بسیار کمتری استفاده کند ، زیرا منجر به ایجاد محیطی شدیدا کسل کننده می شود) و هر بحث عمیق در مورد طرح خطر ورود به اسپویلرها را دارد ، اما این گفت ، من باید پایان را بیان کنم. بدون دادن چیزی به من احساس می کنم که این ممکن است یک پایان قطبی باشد. از یک طرف ، باعث می شود شما به آنچه در مورد برخی از پلیدولهای نسبتاً آشکار احساس می کنید ، نگاه کنید. از طرف دیگر ، این باعث می شود که شما برخی از لحظات نسبتاً نابغه پیش بینی را درک کنید ، که در آنها بیشتر از ابلهان است. و اگر مثل من باشید ، در ابتدا ، همانطور که با خود می گویید از هر دو دست برای جراحی چهره استفاده می شود “آیا آنها به طور جدی فقط همان کاری را کردند که دفعه قبل انجام دادند؟” اما به طور کلی ، من بیشتر به سمت یک پایان قوی متمایل می شوم (و این باعث می شود که امید کوچک به نظر می رسد ورود بسیار بهتری در یک سری ترسناک دیگر در حال حاضر شکست خورده باشد ، که باعث ایجاد صدای خنده می شود). اما لطفا ، Supermassive ، بگذارید برای دفعه بعدی همه چیز را مرتب کنیم.