پنهانی نیست که من مایل هستم که به هر بازی FuRyu فرصتی بدهم – اما این توسعه دهنده کمتر شناخته شده همان تعداد خانه را در کاتالوگ خود اجرا می کند که دارای اعتصاب است. من ستایش های The Alliance Alive را می خوانم تا زمانی که گاوها به خانه بروند ، اما اثر Caligula: Overdose یک پیام آشفتگی بود که ، گرچه بی نظیر و جذاب ، با این تفاوت که خوب نبود. FuRyu به خاطر جلب استعداد جانباز از تاریخ ژانر شناخته می شود و هرولند هیچ تفاوتی ندارد.
به کارگردانی تاکاهیرو یامان Fantasy Life (که نقش تهیه کننده را برای 3DS RPG بازی کرده است) و تهیه کننده نوبیوکی اینو از تهیه کننده MOTHER 3 و نوبویرو ایماگاوا به ترتیب به ترتیب برای فیلمنامه و هنر به دست آمده است ، تجربه زیادی دارید که بتوانید در این میز بگردید. اما دو اعتبار تولیدکننده افتخار لزوماً با یک ماشین صاف و یکدست برابر نیستند ، که می تواند به شکلی مشاهده شود که هرولند دارای جذابیت و جذابیت زیادی است که مدت ها قبل از چرخه گیم پلی بازی ، استقبال خود را تحت الشعاع قرار می دهد.
هرولند یک RPG سنتی نیست ، اگرچه در بالای پایه یکی ساخته شده است. این پارک با موضوع ناشناس به منظور بازآفرینی تلاش حماسه ای از گروهی از قهرمانان از مدتها پیش است که به زندانها و چالشهایی می انجامد که بازدید کنندگان می توانند نبردهای ساختگی را تجربه کنند. شما در واقع مانند هر یک از آنها بازی نمی کنید ، با این حال – نقش شما این است که Lucky ، یک کارمند بی قید و شرط است که به دلیل “شرایط ناگوار” در اولین روز کار ، شانس خود را به دست آورد. خوش شانس منجر به حامیان اختصاص داده شده از طریق سیاه چال های پارک پارک به صورت ساده و ساده ، برخی از اتاق ها باعث ایجاد گفت و گو ، برخی دیگر برخوردهای دشمن یا سینه گنج می شود.
مراجعان از افراد با ارزشی که برای تکمیل یک سیاه چال خاص مورد نیاز هستند ، تا شخصیتهای جانبی اختیاری که می توانند به آنها کمک کنند ، متفاوت هستند. در واقعیت ، این شاخص ها بر اساس چه نوع گفت و گویی در بازی می خواهند شما را مجبور به تغذیه کند- اگر یک شخصیت اولویت داشته باشد ، نوسان می کند ، این بدان معناست که سیاه چال گفتگوی شخصیت ها و تعامل بین آن افراد باشد ، و سایر اعضای طرف دیگر به سادگی کشیده می شوند پشتیبانی در جنگ.
نبرد در هرولند عجیب است. شخصیت حزب به طور خودکار بر اساس تاکتیکهای کنترل شده توسط AI حمله می کند. شخصیت ها به طور خودکار مهارت ها و حملات را بر اساس هوس های ناموجود خود انتخاب می کنند و اهداف آنها توسط خطوط کمان مانند Final Fantasy XII به سمت دشمنان تلگراف می شود. با این حال ، خوش شانس می تواند هنگامی که سنج عمل خود را پر می کند ، مداخله کند ، به او اجازه می دهد دستوراتی را برای یک شخصیت مجرد یا تاکتیکهایی برای کل حزب صادر کند. تاکتیک ها دستورات همه جانبه و کلی هستند که برای حمله ، دفاع ، مهارت های مبتنی بر mp یا پشتیبانی از مهمانی ، کم می شوند ، اما دستورات به شما امکان می دهند حملات خاصی را از توانایی های حامی انتخاب کنید. مداخلات خاص برای سناریوهای خاص بهینه است و قوام مهمانی برای موفقیت مهم است.
مسئله این سیستم مسئله ای است که بسیاری از RPG ها را در حالت اولیه خود به هم می ریزد ، این است که نماینده واقعی انتخاب در ابتدای بازی کمی احساس می کند. سنج مربوط به دستورات مداخله در سطوح اولیه بسیار دردناک می شود ، اما هنگامی که لاکی موفق می شود وظایف خود را به خوبی انجام دهد – یعنی نگه داشتن حامیان خود از قرار گرفتن KOed در سیاه چال ها – می تواند علاوه بر برخی موارد دیگر ، سنج خود را نیز بهبود ببخشد. فواید. با این وجود ، بازی ابتدایی از دیدگاه گیم پلی همه چیز جالب و سرگرم کننده نیست.
در حالی که شما می توانید سرعت جنگ را افزایش دهید ، این امر همچنین باعث می شود که این عمل به طرز وحشتناکی طاقت فرسا باشد ، با خطوط جنگی عبور از میدان نبرد و اقدامات با سرعت قابل توجه صف می شود. اگرچه این باعث کاهش شیب سطح اولیه می شود ، اما حقیقت ناگوار را نیز در مورد جنگ اثبات می کند – این همه تعاملی ، استراتژیک و سرگرم کننده نیست. هرولند بیشتر از هر چیز یک بازی مبتنی بر اعداد است ، با دستورات ، تجهیزات و مهارتهای لازم در صورت موفقیت واقعیت ، باید از قبل به خوبی سازمان یافته شود. خوشبختانه ، هرولند یک پارک موضوعی است ، به این معنی که هر دشمن و NPC یک کارمند است ، نه یک ترس واقعی.
آنها در آغاز روز در سالن کارکنان جلسه خواهند یافت ، جایی که لاکی می تواند توانایی های خود را بکار ببندد و بهترین راه حامیان شما را برای انجام کار در آینده آماده کند. آماده سازی به معنای خرید و تجهیز مشتریان خود به لوازم جانبی از فروشگاه است ، اگرچه برخی موارد در داخل سیاه چال ها یافت می شود. از بعضی جهات ، هرولند بیشتر از یک RPG از یک معما احساس می کند. اگر این اولویت شماست ، ممکن است حلقه گیم پلی روزانه (یکی از بازی های موجود در بازی ، با پارک و بسته شدن هر روز) شما را راضی کند.
گرچه سه گانه MOTHER به دلیل هنر و روایت عجیب و غریب خود شناخته شده بود ، اما واقعاً تنها یکی از این عناصر در هرولند می درخشد. طراحی زیبایی شناسی فوق العاده بی نظیر است ، با یک سری دلپذیر از شخصیت های هنری پیکسلی که مقوا دیجیتالی را بریده اند و به عنوان مدلهای شبیه کاغذ ماریو ، پرزرق و برق و پرشده ظاهر می شوند. طراحی شخصیت ها پر جنب و جوش و بسیار فردی است ، اما ماهیت ایستایی آنها به این معنی است که آنها کمی تحریک می شوند و به منظور تمایز به دیالوگ شخصیت متکی هستند.
این با پیش زمینه های ساده و دستی که ترسیم یک احساس دنج است ، تعریف شده است. با این حال ، کمی ناسازگاری بصری رخ می دهد که با پرتره های شخصیت وجود دارد ، که به نظر می رسد نسخه های دست نویس (یا حداقل ، ساده شده) از مدل های شخصیت است. ترکیبی از سبک های هنری قابل درک است ، زیرا بازی و روایت آن در یک سری از برنامه های مختلف قرار می گیرد ، اما مدل های شخصیت در نهایت از جای خود احساس نمی کنند.
یکی از نکات قابل فروش فروش هرولند فرضیه عجیب و غریب آن است ، اما ثابت می کند یکی از عناصر تحریک کننده بازی است. در این بازی تناقض متریک وجود دارد ، و دقیقاً مانند زندگی Fantasy Takahiro Yamane ، اکثریت قریب به اتفاق شخصیت های سرگرم کننده است. درست مانند پر کردن دهان خود با شیرینی های زیاد ، با این حال ، به سرعت از آن بیمار می شوید.
فقط بخش های اجباری گفت و گو بیش از حد وجود دارد که تجربه های امنیتی را محاصره می کنند ، بنابراین افراد با ارزش برای ارائه چالش های آماری وجود دارند ، آنها همچنین موارد اضافی لازم برای طرف شما هستند تا بتوانند توالی گفتگوی منحصر به فرد را تحریک کنند. یک شخصیت بازیگر ، هیولا و… آدمهای رنگارنگ وجود دارد که می توانید در هرولند و تعدادی از بازرگانان و زنان سایه دار کشف کنید که با آنها روبرو می شوید ، اما عنصر دیگری وجود دارد که باعث می شود میزان گفت و گو بسیار اجتناب ناپذیر باشد – طراحی صدا.
شخصیت های اصلی که همراه گفتگو هستند برخی از تحریک کننده من در RPG شنیده ام ، و فکر می کنم این ویژگی صوتی را می توان رد کرد ، یک عنصر ناگوار از صدا بازی است. برخی از آهنگ های سرگرم کننده مناسب راه خود را به موسیقی متن بازی باز کرده اند ، اما به دلیل تکرارپذیری و استفاده از آنها در چندین سناریو نیز خسته کننده می شوند. تم های سیاه چال و جنگ بیشتر برای RPG مناسب است (همانطور که باید) ، اما فقط در یک بخش خاص مورد استفاده قرار می گیرد. مهارت ها و مهارت های رزمی خوشبختانه بسیار مناسب تر هستند و یک مشت خوب را جمع می کنند ، اما این تنها یک قطعه خاص از این معما بزرگتر است.
من دقیقاً مطمئن نیستم که مخاطب مورد نظر هرولند کیست ، زیرا گیم پلی ساده انگارانه آن ممکن است گفتگوی بیش از حد را متعادل کند ، اما نکته عجیب این است که علی رغم میزان مکالمه ، این همه طرح وجود ندارد. نبردها و سیاه چال ها هرج و مرج است ، هرچند که یک بار که تصاویر شخصیت های عجیب و غریب و جلوه های طلسم را دیدید که چند بار در میدان نبرد شلیک شده اید ، این صحنه دیدنی کمی قدیمی می شود. اگر استقامت دارید و به نوعی شوخی های بی روح و رعد و برق هستید که اسکریپت هرولند ارائه می دهد ، ممکن است بتوانید بخشی از گفتگوی بازی را تحمل کنید. با این حال ، این بازی با وجود ارائه ایده های جدید زیادی از FuRyu ، پیروزی یک بر دو برنده من نبود.
این همان چیزی است که من با بیشتر کارهای FuRyu پیدا کردم. اگر می توانید برخی از جنبه های کمتر جذاب بازی های آنها را معده کنید ، ممکن است عاشق یک جنبه واقعاً لذت بخش شوید. در مورد هرولند ، من کاملاً مطمئن نیستم که قرار است این عنصر چیست. یک ویدیو یا دو مورد را بررسی کنید- اگر اسکریپت احمقانه استخوان خنده دار شما را قلاب می کند ، به دنبال آن بروید.
اگر سیستم جنگی احساس می کند که ارزش بازی زودهنگام را به سمت مداخله واقعی و مداوم برداشته است ، ممکن است این مناسب برای شما باشد. برای کاری که سعی در انجام آن دارد ، هیچ کاری کاملاً شبیه هرولند در جاهای دیگر در Switch Nintendo نیست. اینکه آیا آنچه هرولند تلاش می کند انجام دهد محصولی شناخته شده است یا نه ، ممکن است هنوز هم برای بحث و گفتگو باشد.