چپ زنده یک سری از سری ماموریت اصلی است که بین وقایع قسمت های منتشر شده در سال 2005 در PS2 و در سال 2010 در PS3 و Xbox 360 منتشر شده است. اما شاهکارهای اسلحه این RPG تاکتیکی، پلی استیشن که آنها انجام داده اند. در سال 2019، اگر داستان زندگی چپ هنوز از داستان های علمی تخیلی و جنگ های مکه ساخته شده باشد، در این زمان ما با یک بازی نفوذ در Metal Gear برخورد می کنیم که بر پایه ی بقای سه قهرمان انسانی قرار دارد. درگیری بین دو کشور تخیلی در شهر مرزی نوو اسلاوا. اما صرف نظر از این زمینه درگیری های بین سرزمین های فرامنطقه ای، دوچرخه مکه و ژاکت زیبای Yoji Shinkawa، مقایسه آن متوقف می شود و ما حتی کمی خجالت می کشیم تا جرأت داشته باشیم. از آنجا که ما هنوز در مورد تمایل به پیشنهاد یک بازی نفوذ جدید، ژانر است که به طور گسترده ای مورد بررسی قرار گرفته، بهبود یافته است، در سال های اخیر، به Silicon Studios و Ilinx، بدون ارائه چیزی جدید، چه جادوگری برای نتیجه ای که تصور می شود این عنوان یک یا دو نسل پشتی دارد، در جنبه های غیر قابل تحسین برای این ژانر.
بیانیه ای که از همان ابتدا به وضوح از جنبه گرافیکی بازی آشکار می شود با استفاده از مقلد مقدس که شعور عادت راهب و پوشش کتاب را بدون ارزیابی نمی داند او زنده زیبایی درونی، هر چیز دیگری را نشان می دهد در سمت چپ یک مشکل است، با مشکل نابجا آن، نه یک اذوقه رسان از چالش و حس موفقیت، اما مصنوعی به عنوان یک پچ در این بازی نشت در همه جا باد شروع. از آنجا که اگر کسی به طور پیوسته در مورد وجود چنین عنوان ایجاب کند، ممکن است با درک به عنوان شرایط، به پایان می رسد، چرا که این یکی ما را دعوت می کند برای جلوگیری از دشمنان … در چپ زنده، نمیتواند دشمن را در یک کوچه برگرداند و آن را به طور مخفیانه از بین ببرد. این جنبه ناپایدار ژانر به سادگی پیشنهاد نشده است. همچنین نمی تواند از دست دادن دست دشمن خلاص شود، به ویژه به دلیل مدیریت دوربین های فاجعه آمیز، بلکه به دلیل خلاص شدن از سربازان زرهی، لازم است حداقل دو مجله خالی شود. و اگر یک نفر خوش شانس باشد، نوبت به یک بمب خانگی می شود. با این حال، با توجه به ظرفیت محدود از مخالفان، ما دوست داریم که به کوتاه شدن چه به نظر می رسد رنج می برد (واقعی برای کسی که بازی می کند)، دشمنان قادر به ما در تعیین زمانی که ما تصویب دو متر دورتر از آنها هستند، زمانی که، در همان زمان، در سکوت در پشت دیوار یا جعبه پنهان شدیم، ما را بدون درک ما به ما نشان می دهند چرا. فقر همه باعث می شود انیمیشن متصلب، اشکالات مختلف، یک سیستم پشتیبان گیری که به نفع خودکار از کتابچه راهنمای کاربر، صدای روباتیک که به ما یادآوری طور مداوم در حضور دشمنان اطراف، اجازه می دهد همه به همین ترتیب به سرعت آنچه را که با چپ Alive روبرو هستیم، به دست می آوریم: فاجعه ای است از ابتدا تا انتها.
ما همچنان تلاش می کنیم که اشیا را با اجزایی که در کنار هم جمع می کنیم، بسازیم، بقای آن در قلب مفهوم زنده چپ، با امید به کوکتل مولوتف، معادن، نارنجک های دود بیشتر کارایی دستگیره ها و برخی موقعیت های جدید، اما به نظر می رسد هیچ چیز نجات نیافته است، هر کدام از اعمال تهاجمی یا تقریبا باعث بوجود آمدن جنجال در جنگ ها می شوند، این تجربه را به سرعت تغییر می دهد و دوباره تلاش می کند. از آنجا که در پایان، هر گونه انحراف، حتی ظاهرا از موقعیت بازیکن آگاه است، دشمن به ناچار به پست خود بازگردانده می شود، به طوری که هیچ وقت اتفاق نیافتاده است و پس از آن هک شد تخریب حادثه ای که از هر طرف به وجود می آید بدون اینکه بتواند مقدار زیادی از آن را بپذیرد، به ندرت فرصتی برای فرار دارد و این سه قهرمان به عنوان یک آهن قابل انعطاف است. مراحل مکه وجود دارد، که می تواند تصور کند، زیرا آنها اجازه می دهند که سربازانی که تاکنون تقریبا شکست ناپذیر شده اند را از بین ببرند. افسوس، اعدام آنها مانند هر چیز دیگری است: فاجعه آمیز است.
در چند روز، هنگامی که مقالات در مورد او به پایان رسید، چپ Alive از ابتدا به نامحدود بازگشت، با داشتن او راز وجود خود را. با تشکر از او، ما به یاد چارزیما از ماموریت فضایی پلی استیشن سالها پیش و چگونه باور نکردنی Metal Gear در بسیاری از جنبه ها است. تلاش ناپذیر و فاجعه آمیز برای زنده ماندن و نفوذ به آن، آن را در تمام جهات جلب می کند، چپ زنده اکنون سزاوار آرامش است.