بازی استارفیلد (Starfield) بالاخره به صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شده و اکنون تاد هاوارد درباره مزیت همکاری اختصاصی با مایکروسافت صحبت کرده است.
تاد هاوارد به عنوان کارگردان استارفیلد با BBC مصاحبهای داشته و اعلام کرد که تمرکز روی پلتفرمهای کمتر، همیشه به توسعه محصول بهتری ختم میشود. Starfield نسبت به دیگر بازی های بتسدا در زمان عرضه مشکلات فنی کمتری داشت و این موضوع به خاطر تمرکز بیشتر روی سختافزار یک کنسول بود.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Redfallاتفاقی که نباید میافتاد
Starfield در ابتدا قرار بود برای پلی استیشن ۵ نیز عرضه شود، اما زنیمکس و بتسدا توسط مایکروسافت خریداری شدند. بتسدا قصد نداشت دسترسی به بازی خود را خیلی محدود کند و به همین خاطر استارفیلد روی پیسی و سرویس گیم پس نیز در دسترس طرفداران قرار دارد.
پیت هاینز همچنین چندی پیش اعلام کرده بود که اگر آنها به صورت همزمان روی نسخه پلی استیشن ۵ نیز کار میکردند، استارفیلد برای عرضه در سال جاری آماده نمیشد. تاد هاوارد به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که تمرکز روی پلتفرمهای کمتر، همیشه یک مزیت محسوب میشود.
Starfield مقیاسی غولآسا دارد و بتسدا مانور زیادی روی ۱۰۰۰ سیاره این عنوان برای گشت و گذار داده است. داستان بازی Starfield به مضامین عمیق دین، خدا و ماهیت جهان میپردازد. Starfield حتی توانسته باعث افزایش ۱۰۰۰ درصدی فروش ایکس باکس سری ایکس در آمازون شود و جان یکی از بازیکنان و خانودهاش را نجات داده است!
Starfield هماکنون روی کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی در دسترس قرار دارد. میتوانید بررسی استارفیلد را از ویجیاتو بخوانید.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Groundedانحصاری «استوار» مایکروسافت
چرا دوتا ۲ بهتر از لیگ آف لجندزه؟
, عرضه انحصاری بازی Starfield یک مزیت برای بتسدا بود