اوایل هفته جاری، کار ساخت Starfield به پایان رسید و استودیوی بتسدا (Bethesda) با افتخار تاریخ پریلود آخرین پروژه خود را اعلام کرد. در حالی که کمتر از دو هفته به انتشار بازی باقی مانده، منتقدان نسخههایی از بازی را دریافت کردهاند.
نقدها قرار است در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) منتشر شوند، اما برخی منتقدان از همین حالا شروع به تحریک جامعه با برداشتهای اولیه خود از Starfield کردهاند. انتظارات بسیاری از بازی میرود و برداشتهای اولیه نیز بسیار امیدوارکننده به نظر میرسند.
به گفته تایلر مکویکر (Tyler McVicker)، Starfield در ۱۵ ساعت اول تجربهاش هیچ باگی از خود نشان نداده.
این موضوع چرا اهمیت دارد: استودیوی بازیسازی بتسدا به ساخت عناوین جاهطلبانهی جهان باز معروف است، اما عظمت بازیهایش گاهاً باعث شده که این استودیو به دلیل نسخههای دارای باگ و بدون پولیش آثارش بدنام شود. حال، به نظر میرسد که Starfield در حال ایجاد یک سابقه جدید برای استودیو است.
در حالی که بیش از یک هفته تا انتشار نقدها و نمرات فاصله داریم، تایلر مکویکر برداشتهای اولیه خود از بازی را در دیسکورد به اشتراک گذاشته. در میان جنبههای مختلف، منتقد نظرات امیدوارکنندهای برای گفتن در مورد جلوههای بصری Starfield دارد.
به طور معمول، موتور گرافیکی Creation Engine به دلیل عملکرد بصری فوقالعادهاش شناخته نمیشود، اما تایلر مکویکر خاطرنشان میکند که Starfield باورنکردنی به نظر میرسد و این جنبه از بازی برای او یک شگفتی خوشایند بوده است.
تا پیش از این، کل صنعت نگران باگها و اشکالات احتمالی بودند. این نگرانیها همچنین در طی مصاحبهای با مت بوتی (Matt Booty) مطرح شد، که در طی آن او ادعا کرد بازی کمترین تعداد باگ ممکن را به همراه خواهد داشت.
بازی بسیار عظیم است و منتقدان به زمان بیشتری برای اکتشاف کامل و یادگیری همه چیز در مورد آن نیاز دارند. با این حال، این خبر باید باعث جلب اعتماد کسانی شود که به دنبال یک اثر شاخص از استودیوی بازیسازی بتسدا هستند.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: Tech4Gamers
, منتقد Starfield ادعا میکند در ۱۵ ساعت اول هیچ باگی پیدا نکرده است