Star Wars: Outlaws قطعاً یکی از بزرگترین بازیهای حال حاضر استودیوی یوبیسافت (Ubisoft) است، چرا که اتصال نام “Star Wars” به هر عنوان AAA، میتواند آن را از نردبان توجهات بالا ببرد.
با این حال، میدانیم که این بازی، نقطه عطف دیگری در تلاشهای یوبیسافت برای بزرگتر کردن نقشه بازیهای خود نسبت به قبل خواهد بود تا بتواند طبق سنت همیشگی، برجهای بیشتری را برای بالا رفتن در اختیار شما قرار دهد.
بر اساس مصاحبه اخیر با جولیان گریتی (Julian Gerighty)، مدیر خلاق استودیوی یوبیسافت مسیو (Ubisoft Massive)، بازیکنان سیارات «دست ساز» موجود در بازی، از سراسر کهکشان بازدید خواهند کرد و هر یک از این سیارات، به اندازه دو یا سه منطقه در Assassin’s Creed Odyssey خواهند بود. گریتی میگوید:
این یک تشبیه خام است، اما برای مثال، اندازه یک سیاره ممکن است تقریباً [معادل] دو منطقه از Assassin’s Creed Odyssey باشد. همچنین باید بدانید که این رویکرد حماسی، مانند «باز آفرینی کل انگلستان» نیست.
وقتی گریتی میگوید که هر یک از محیطها «دست ساز» هستند، منظور او مشخصاً این است که «ما بهطور رویهای، یک سیاره کامل را ایجاد نکردهایم».
البته این تمام موارد نیست، بلکه چیزهای زیادی وجود دارد که باید به خاطر آنها هیجانزده باشید.
بله، ممکن است برجهایی وجود داشته باشند که برای نشان دادن این نقشههای عظیم، نیاز به فتح کردن آنها داشته باشیم. به نظر میرسد املاک و مستغلات این عنوان از فرانچایز جنگ ستارگان، بیشتر از آن چیزی است که طرفداران، تاکنون مجبور به بازی در آن بودهاند.
منبع: PSU
, Outlaws همگی دست ساز بوده و به بزرگی مناطق Assassin’s Creed Odyssey هستند