این کافی نبود که هیتلر را متوقف کند تا از حمله زامبی ها که در تریلوژی ارتش زامبی مشاهده شده است ، جلوگیری کند: اروپا ، که هنوز هم توسط جنگ جهانی دوم ویران شده است ، همچنان آلوده به ارواح است و ما این را برای ما داریم که آن را در Zombie Army 4: War Dead تمیز کنیم. . در اینجا بررسی ما است.
قهرمانان سه گانه اصلی ارتش زامبی ، از سال 2015 دور ، زامبی را به هیتلر فرستاده اند که در آن سزاوار است: به جهنم. متأسفانه ، با این حال ، حمله به زامبی ها در اروپا در سال 1946 به هیچ وجه فروکش نکرده است ، و در Zombie Army 4: War Dead ما گروه جدیدی از مبارزان را دنبال می کنیم که با یک قاره قدیمی پر از ارواح روبرو می شوند و تلاش می کنند تا بفهمند چه کسی عقب مانده است به تهاجم جدید حالا که Führer از این بازی خارج است. همانطور که در آخرین Sniper Elite (که از آن ارتش های مختلف زامبی به عنوان یک چرخش است) ، ماجراجویی در مکانی شروع می شود که بیشتر از همه برای ما آشنا است: ایتالیا ، در این حالت ابتدا در میلان و سپس در ونیز. فرض ساده است ، روایت کمی دارد ، و شخصیت ها پیشینه تقریباً غیر وجودی دارند. و این اشکالی ندارد: ما به مغزهای زامبی آمدیم تا با مسائل اجتماعی جنگ روبرو نشویم.
بازی به ما امکان می دهد تا یکی از شخصیت های حاضر را انتخاب کنیم (که در صورت خریداری Season Pass خریداری شده است) بسیار بی تعداد و کنترل آن با یک دید شخص سوم. اینها علاوه بر داشتن تسلیحات اساسی مختلف ، قدرت یا توانایی هایی را نیز دارند که می توانند در نبرد مفید باشند ، مانند احتمال کم کردن زمان برای هدف بهتر یا کارآمدتر در کشتار غوغا. با این وجود تمرکز بر استفاده از سلاح ها باقی مانده است ، در حقیقت هر شخصیت می تواند از هر نوع اسلحه ای که در میدان نبرد پیدا می کند استفاده کند. همانطور که در Zombie Army Trilogy نیز اتفاق افتاد ، بازی می تواند به تنهایی یا حداکثر 4 بازیکن به صورت آنلاین انجام شود ، در حالی که تعاونی صفحه نمایش اسپلیت محلی وجود ندارد
این بار اما انواع ابزار مرگ بیشتر از همیشه است. اول از همه ، اسلحه های تیرانداز به دلیل حرکت آهسته اجتناب ناپذیر که به دنبال گلوله ای است که در صورت قتل موفقیت آمیز روی جمجمه ها و اندام ها تأثیر می گذارد ، ابزاری با سبک بیشتر باقی می مانند. اما این بار کمیت و تنوع دشمنان بازیکنان را وادار به استفاده از سلاح های بیشتر با شعاع کوچکتر مانند تپانچه ، اسلحه و اسلحه زیر ماشین می کند که همه این موارد در طول بازی با به روزرسانی در انواع مختلف قابل افزایش است و باعث افزایش خسارت می شود. ، cadence و غیره ، همه راه ها برای به روزرسانی های دیوانه کننده مانند گلوله های انفجاری یا یک سیل آتش است. نقشه ها همچنین یو پی اس های موقت موقت را پنهان می کند که می تواند آسیب الکتریکی یا اثر مقدس ایجاد کند که به ارواح آسیب برساند و زندگی را بهبود می بخشد.
با صحبت از مناطق بازی ، ما با مسیرهای نسبتاً خطی با بسیاری از مناطق بزرگ روبرو هستیم که فضای کافی برای حرکت به انبوهی از زامبی ها دارند که در مقادیر زیادی به ما حمله می کنند. و نه تنها “alla Romero” ارواح با سرعت آهسته وجود دارد: در واقع خیلی زود هیولا ها در میان kamikaze ارواح ، تک تیراندازان با قدرت ماوراء الطبیعه و موارد دیگر بسیار متفاوت می شوند. ما همچنین اسرار بیشماری پراکنده در اطراف ، برخی از فیلم های ترسناک را که از ژانر زامبی دور شده اند ، می بینیم. من از جزئیات نمی پردازم ، آنها صحنه هایی هستند که شایسته زندگی هستند
در برابر دشمنان به طور فزاینده و سخت ، به تسلیحات مؤثرتر نیاز است و علاوه بر این سلاح گرم کلاسیک ، این بار مین های ضد پرسنلی و تله های محیطی نیز آزادانه قرار گرفته اند. مدیریت گلوله ها مهم است ، اما بازی پرخاشگرانه شما به سختی بدون آن باقی مانده اید: بسیاری از زامبی ها در واقع پس از کشته شدن (دوباره) کشته شدن ، اسلحه و تجهیزات را جمع آوری می کنند ، بنابراین به بازیکنانی که به جای مخفی کردن در گوشه ای پنهان می شوند ، پاداش می گیرند. را باز کرد. بدین ترتیب ، تفنگ تیرانداز از خفا بازی خارج از خانه Sniper Elite است ، به همین دلیل بازیکنان به یک سبک بازی نسبتاً پویا ، به ویژه در بالاترین مشکلات ، دعوت می شوند.
مانند گزینه های توهین آمیز و دشمنان ، موقعیت های بازی نیز از نظر تنوع و عمق به روز می شوند. ما خودمان را پس از چند سطح می بینیم که قطارها را خنثی کنیم ، از برجهای سیار استفاده کنیم ، انبوهی از زامبی ها را در یک کشتی در حال حرکت دفع کنیم ، با یک کوسه زامبی روبرو شویم ، با مخازن متعلق به خود و دیگر موارد دیگر برخورد کنیم. واقعاً قدردانی کرد که چگونه توسعه دهندگان حتی بیش از گذشته تصمیم گرفتند این عنوان را جشن گرفتن از سبک فیلم B بسازند ، با صحنه های ترسناک و غیرقابل تصور غیرممکن ، خشونت و موقعیت های اغراق آمیز آنقدر پوچ و مبهم باشند که طنز باشند. کمی همان مفهوم فیلم های Sharknado ، با این تفاوت که در پشت این ارتش جدید Zombie ، یک ساختار محکم وجود دارد ، که بین بازی های مختلف استودیو کامل می شود. با این حال ، تحقق بازی Double-A باقیمانده است ، انتظار ندارید دستوراتی با یک احساس تصفیه شده و یا دنیاهای کاملا مفصلی انجام شود: در اینجا ما همه چیز را بر روی گیم پلی و جنون موقعیت های بازی متمرکز می کنیم و به سختی کسی که می داند چه انتظاری را دارد ، ناامید خواهد شد.
این کمپین با توجه به سطح دشواری های مختلف ، گزینه های ارائه شده توسط تعاونی ها و کلاس های متنوع ، بلکه به دلیل اسرار بیشماری که باید با آلبوم های هدف زیادی کشف شود ، دارای ارزش پخش مجدد خوبی است. با مشکل متوسط ، همه چیز در حدود ده ساعت می تواند به پایان برسد ، اما مدت زمان بسته به سبک و گزینه های بازی بسیار متفاوت است. برای کسانی که هنوز کافی برای خمیر کردن مغزهای زامبی کافی نبودند ، تعداد معدودی از نقشه های Horde نیز با ساختار سطوح انبساطی که با حالت Call of Duty Zombie نیز تفاوت چندانی ندارد ، بدون اینکه تخم مرغ های کریسمس دیوانه ، اهداف انتزاعی و مهمتر از همه باشد. با پایان واضح تر و سریع تر پس از فرار در پایان دوازده موج مشکل در حال افزایش ، به دست می آید. این بازی قبلاً دارای سلاح و شخصیت های اضافی بوده است ، سایر افراد در طول سال آینده با نقشه های مخصوصاً جدیدی همراه خواهند بود (و احتمالاً فراتر از آن) ، بنابراین به نظر می رسد طول عمر مدتی تضمین شده است. این عنوان به زبان متون ایتالیایی بومی سازی شده است ، با وجود اینکه اکثر بازی ها در وطن ما تنظیم شده است ، صداهایی به زبان انگلیسی باقی مانده است. حضور پشتیبانی HDR همچنین لذت بخش است: این یک اجرای به خصوص تماشایی نیست ، اما همیشه لذت بردن از این ویژگی برای کسانی که مجهز به تلویزیون هستند که قادر به ارتقاء آن هستند ، بسیار لذت بخش است.
عشق
غیر به علاوه فوق العاده از ارواح – آیا فکر می کنید زامبی ها مانند Walking Dead مانند واکرهای آهسته بودند؟ پسران شورش تصور دیگری دارند که تصریح می کنند که ارواح لزوماً نباید از هر قاعده یا عقل سلیم پیروی کنند. بنابراین این قسمت جدید از حماسه های دیوانه وار ، دشمنان قاطعانه دیوانه ای را ارائه می دهد: zambi kamikaze ، کوسه های زامبی ، زامبی هایی که با توپ های قابل حمل یا flamethrowers های مسلح ، زامبی های نکروکرون ، تانک های زامبی و غیره مسلح شده اند. این نمایشگاه ارواح است!
Zombie Army 4.0 – فرمول حماسه با این فصل بسیار بهبود یافته است. یک سیستم حرکتی رضایت بخش تر و مناسب برای هرج و مرج جنگ ها ، بسیاری از سلاح های جدید مانند مین های ضد پرسنلی (در واقع ضد زامبی) و آسیب های ابتدایی. حماسه هنوز در تمام جزئیات برخی از بازی های Triple-A از آن مراقبت نخواهد کرد ، اما مهم نیست: Zombie Army 4: Dead Dead is fun لعنتی ، و از نظر مکانیکی موفق ترین و کامل ترین بازی کل حماسه است.
بار ، هدف ، شلیک – و این ارتش زامبی نخواهد بود بدون این که امروز تک تیراندازهای تیرانداز به تصویر کشیده شود ، هنوز هم دیدنی و حماسی. در صورت کشته شدن های متعدد با گلوله ای که از چندین دشمن عبور می کند و یا به ویژه هدف های موفقیت آمیز وجود دارد ، این در واقع توسط دوربین با صدایی در کرسندو دنبال می شود که انتظار برای ضربه را بالا می برد ، که معمولاً به یک انفجار ختم می شود. روده ها ، با نمای اشعه ایکس کلاسیک از استخوان های شکافته. از سال 2005 است که این مکانیک هر بازی در سری اصلی و این زامبسکو را به صورت اسپین آف همراه می کند و با افکت های وحشیانه به طور فزاینده ای چیزی است که هرگز پیر نمی شود.
نفرت
سودمندی نسبی تیرانداز از خفا – اما این مکانیک سرگرم کننده اغلب در پس زمینه قرار می گیرد ، زیرا این صحنه های حماسی فقط در صورت قتل هایی که با اسلحه تیرانداز از خفا انجام می شوند رخ می دهد که مطمئناً استفاده از آن محدود است. در حال حاضر بعد از چند سطح ، شما در واقع توسط زامبی های جهش یافته بسیار سریع مورد حمله قرار می گیرید که در مقابل آنها بهتر است از مواد منفجره ، اسلحه های مسلحانه و اسلحه استفاده کنید تا چیزی که نیاز به دقت کافی داشته باشد و دارای آتش سوزی محدود باشد. به طور خلاصه ، خوب خواهد بود که این حرکت کند و باشکوه را برای سلاح های دیگر که استفاده از آنها راحت تر است ، انجام دهید زیرا بسیاری از موقعیت های بازی به نفع استفاده از سلاح های محدوده نیستند ، همانطور که در عوض در Sniper Elite اتفاق می افتد.
چند ادعا – این جنبه ممکن است برای برخی نیز مثبت باشد ، اما ذکر این نکته ضروری است که Zombie Army 4: Dead War یک نقشه به یادماندنی ، گیم پلی مخصوصاً متنوع یا شرایط مداوم بازی را ارائه نمی دهد. بازیکنان اسلحه های خود را برای مبارزه با انبوهی از زامبی های به طور فزاینده مرگبار ، چه در سطح کمپین “پیشرفت” و چه در قالب صحنه های ترکیبی ، بروز می دهند برای کسانی که ساعت ها و ساعت ها در قسمت های قبلی حماسه یا بازی هایی مانند Left 4 Dead سپری کرده اند ، همه اینها مشکلی ایجاد نمی کند ، اما کسانی که انتظار دارند حتی عناصر تاکتیکی حماسه Sniper Elite را داشته باشند ، قطعاً ناامید خواهند شد.
Expansions Expensions – سرانجام ، من می خواهم یک یادداشت بر روی مدیریتی یادداشت کنم که به نظر نمی رسد خیلی مناسب از DLC بازی باشد. چندین نسخه اسلحه در پشت نسخه های گران قیمت عنوان و پشت سریال Season 1 Pass وجود دارد که بعداً شامل سه نقشه پولی در اواخر سال خواهد بود. پاس برای یک فصل کل که هزینه زیبایی 35 یورو را دارد ، تقریباً به اندازه خود بازی ، و فقط برای اولین مرحله از پشتیبانی پس از پرتاب است ، که پیش بینی رسیدن فصل دیگر فصل را در آینده می کند. با دیدن اینکه چگونه جمعیت آنلاین بسیار پراهمیت موجود در Brigade Strange (یک عنوان دیگر شورش) را تکه تکه کرده است ، نگران کننده می دانم که ما دوباره خواسته ایم مسیر نقشه های اضافی را نیز دنبال کنیم ، که به طور جدی خطرناک است که این عنوان را طی چند ماه غیرقابل بازی کند. کسانی که مایل به ادامه هزینه نیستند ، هیچ انگیزه ای برای ادامه بازی نخواهند داشت ، در حالی که کسانی که هزینه اضافی را پرداخت می کنند ، تعداد کمی از افراد در کنار خود هستند تا بتوانند با انبوهی از بچه های ارواح کنار خود مقابله کنند
جمع بندی
Zombie Army 4: War Dead بی شک دیوانه وارترین فصل در این حماسه است که ما را به تنهایی یا با دوستان در اروپایی ویران شده توسط جنگ جهانی دوم غوطه ور می کند تا به هر وسیله ای با انبوهی از زامبی ها روبرو شود. توطئه های حماسی ، شخصیت های عمیق و یا مضامین انعکاس را فراموش کنید: بین زامبی های kamikaze و کوسه های ارواح ، جنون فصل جدید حماسه به اوج خود می رسد و ده ها ساعت سرگرم کننده را برای کسانی که فقط بهانه ای برای پالپ کردن هزاران مغز از آن هستند به دست می آورد. ارواح. ما فقط امیدواریم که مدل کسب درآمد محتوا در ماه های آینده تجدید نظر شود ، تا از ناپدید شدن سریع جمعیت آنلاین جلوگیری شود.