مترو: Exodus احساس می کند که این سریال باید “حزب بیرون آمدن” باشد. پس از دو انتشار نسبی نسبتا نسبی در نسل قبلی کنسول، قسط سوم به وضوح موقعیت خود را به عنوان بهترین تجربه پس از آخرالزمان از برنامه های توسعه 4A هنوز رتبهدهی نشده است. این وعده بزرگ است، اما محصول نهایی نمی تواند به آن انتظارات برسد. همه چیز در نظر گرفته شده است، مترو: Exodus دارای بسیاری از مواد تشکیل دهنده بهترین ورود به حق رای دادن تا کنون، اما بسیاری از احتیاجات را پشت سر گذاشته است از ضربه به استراتوسفر.
جالب ترین چیز در مورد Metro: Exodus، و همچنین ناامید کننده ترین، سوالاتی است که هرگز برای پاسخ دادن به آن ها نمی آید. بعد از وقایع مترو: The Last Light، شخصیت اصلی سری Artyom در جستجوی زندگی خارج از زیرزمینی متروی مسکو باز می گردد. او معتقد است که او تنها بخشی از جامعه زنده روی این سیاره است که در 25 سال گذشته وجود داشته است. این نظریه زمانی که یک قطار در حال پیشرفت است توسط یکی از پست های مراقبتش آزمایش شده است. پس از بررسی بیشتر کاروان بیشتر در مسیر، به نظر می رسد که آنچه که آرتیوم گفته شد در دو دهه گذشته ممکن است پس از آن درست نباشد.
در واقع یک تنظیم جالب و جذاب است که تجربه را تا انتها در واقع به نتیجه می رساند، اما هنگامی که شما واقعا آنجا را دریافت خواهید کرد، پاسخ های بسیاری را دریافت نخواهید کرد. در مورد نقطه نیمه، طرح به سرعت در حال تبدیل شدن به یک داستان شخصی است تا توضیح آنچه رخ داده در خارج از محدوده پایتخت روسیه است. این درست است که در حق خود – روایت همیشه بر روی پیدا کردن یک خانه جدید برای Artyom و دوستان خود متمرکز شده است – اما هنگامی که این سوالات است که بازی خود را افزایش می دهد، سخت است که احساس حداقل کمی عصبانی نیست. مطمئنا خوب است، ما نمی توانیم کمک کنیم اما تعجب می کنیم که چه چیزی می توانست بر اساس آنچه که شخصیت های خود فکر می کرد، عنوان کرد.
یکی از راه هایی که مترو: Exodus خود را از پیشینیان خود متمایز می کند، می تواند در ساختار آن یافت شود، و برای تعدادی از مناطق گسترده ای از پلتفرم باز هم مانند آنچه که در عنوان های اخیر Tomber Raider دیده می شود، به جای پیشرفت خطی از طریق سطوح . شما می توانید اهداف متعددی را از سرهنگ میلر دریافت کنید زیرا شما کشش کشش زمین را کشف می کنید که بیشتر در مورد جناح های دشمن محلی یاد می گیرد و یا راه هایی را برای قطار برای پیشرفت می گیرند، اما مشکل این است که این مقدار زیاد نیست انجام این کار را انجام دهید این نقشه گاهی اوقات مکان های مورد علاقه را حل می کند، اما به احتمال زیاد می خواهید آنها را به عنوان بخشی از داستان اصلی بازدید کنید یا به هر حال آنها را منتقل کنید. برخی از داستان های بسیار جالب محیط زیستی وجود دارد که اگر به اندازه کافی عمیق بپوشید، اما این تجربه کاملا متمایز از مأموریت های جانبی نیست، از جمله دو ماموریت بسیار ساده اولیه در اولین منطقه باز است.
به نظر می رسد این یک گسترش ناشی از ضرورت است به جای دادن بازیکن به دلیلی قانع کننده برای کشف جزئیات دقیق روسیه. ساختن آن به هدف بعدی به نظر می رسد که زمان زیادی به کار مشغول است، تا جایی که ماموریت های خطی تر که باعث شکستن بخش های توپی می شوند، به شما در ارائه بهترین لحظات بازی کمک می کنند.
خوشبختانه Metro: Exodus برای بسیاری از این مسائل با مکانیک جنگی عمیق و متنوع خود که به شما امکان می دهد به هر گونه تعامل با دشمن در راه های مختلفی دست یابید، به شما کمک می کند. بارگیری اسلحه ها و مهمات و حمله به دشمن، همه ی اسلحه هایی که در حال سقوط هستند، یا صبر کنید تا شب به زمین بپیوندد و زمانی که نگهبانان خواب می خوابند، با استفاده از تپانچه خود را خنثی می کنند. تجربه از هر دو سبک بازی، همراه با هر مدرک بین المللی پشتیبانی می کند. شکستن خط دید اگر وضعیت خیلی گرم شود و دشمن شروع به جستجو برای Artyom، به شما اجازه ایجاد تله ها و کشتن مناطق هایی می دهد که تعداد آنها را دور می زند. آنچه که طبیعت باز برای فعالیت های مربوط به تعامل با آن انجام نمی شود، قطعا برای آن با مقدار قابل قبولی از مبارزات انتخاباتی مناسب است.
هنگامی که از هر رزمنده در مجاورت دور می شوید، می خواهید بدن خود را برای هر ضایعه و گلوله که بر آنها گذاشته اید غارت کنید. این به مکانیک ساخت و ساز کمک میکند که شما را در حین جنگ نجات دهد. از طریق کوله پشتی که شما حمل می کنید می توانید در میان دیگر مهمات، مدال ها، نارنجک ها، کوکتل های Molotov و چاقو های پرتاب کنید. هرچند منابع مورد نیاز برای ایجاد آنها محدود هستند، بنابراین هر انتخابی که در منوهای خود ایجاد می کنید مهم است. آیا شما یک مددکار اضافی را قربانی کرده اید تا مجله دیگری از گلوله ها را به خود اختصاص دهید؟ آنها سؤالات مهمی هستند که شما باید حتی خودتان را در معرض مشکل پیش فرض قرار دهید، به طوری که کسانی که به دنبال یک تست سخت هستند مطمئنا آن را پیدا کنید زمانی که برای یک گلوله دیگر در رنجر هاردکور ریختن.
Artyom در کنار هنر دستکاری، می تواند به طور دائمی چرخ دنده خود را در قطار ارتقا دهد. واگن ها به عنوان پایه ای از عملیات عمل می کنند و در اینجا شما قادر به استراحت برای بازگرداندن سلامت خود، برقراری ارتباط با سایر ماموریت های گروهی و افرادی که در طول مسیر خود برداشت کرده اید و البته پیشرفت های ذکر شده را پیاده سازی می کنید. برای خنثی کردن شبانه، یک محفظه و چنگ زدن به یک سیلندر برای تکان دادن شانس بقای خود را در میان یک آتش نشانی یا یک بشکه بزرگ به تفنگ ساچمه خود بکار ببرید تا عکس های بیشتری در محدوده های نزدیک اخراج شوند. این یک سیستم عمیق و پیچیده است که انواع مختلفی را در جنگ نشان می دهد، اما خود Artyom در هنگام پیشرفت در سرما قرار ندارد. پراکنده در سراسر زمین آخرالزمانی ارتقا است که بهتر از زره Spartan او می پوشد، و این به خوبی به دست آوردن به لطف افزایش مخزن مهمات، بهبود ماسک گاز خود و حفاظت قوی تر به طور کلی.
مترو: خروج به نظر می رسد کاملا پدیده ای است. جادوگران باور نکردنی یک تصویر متضاد از روسیه را به تصویر می کشد، زیرا قطار شما را از طریق شهر های یخ زده و خیابان های خنک کننده به بیابان می اندازد و جایی که شن و ماسه برای مردم و ساختمان ها تهدیدی است. پس از تاریکی و سفر به یک سفر، به عنوان ابرها راه را برای برخی از عینک های واقعا زیبا، و همچنین دشمن و یا دو شناور در هوا است. در واقع، در حالی که عنوان ممکن است برخی از تصاویر برجسته، اما می تواند برای عملکرد فنی خود را نمی توان گفت.
ما در واقع در معرض دشمنانی قرار گرفتیم که در اواسط هوا قرار داشتند، همراه با زلزله هایی که ما را در سراسر جهان سقوط کرد، فرکانس زمانی است که غواصی در طول مبارزات سنگین مبارزه می کند و سقوط کامل سیستم که ما را به صفحه اصلی ONE Xمنتقل کرد. ممکن است این مسائل در نهایت از طریق تکه ها ثابت شوند، اما ما نمی توانیم تأثیری را که در طی 15 ساعت بازی ما داشته ایم نادیده بگیریم.
پس از راه اندازی چه چیزی نیاز به توجه خاصی دارد، هرچند زمان بارگیری، که به ندرت بیان می شود، کاملا بر روی Xbox One Xبی رحم است. در حالی که بدون بارگذاری انجام می شود، هنگامی که شما در خارج از باز است، صفحه بار اولیه برای هر منطقه می تواند تا 2 دقیقه طول بکشد. این شما را از تجربه به طور کامل می برد و زمانی که با زمان بارگذاری بیشتر پس از مرگ ملاقات می شود کمی شوخی می شود. در حالی که این ها به اندازه کافی بلند نیستند، قطعا یک لحظه ای بین شما قرار دادن کنترل کننده وجود دارد و هنگامی که بازی بارگذاری شده است، آن را به عقب برگردانید. این یک مسئله فنی مهم است که تاثیر بسزایی در هر غوطه وری که ممکن است از صحنه قبلی ساخته شده باشد.
در حالی که Metro: Exodus وعده داده است که شرایط مبارزهی عمیق و معقولانه ای را به شما ارائه می دهد که به شما اجازه می دهد تا از هر زاویهای که می توانید تصور کنید، برخورد کنید، کمبودهای فنی آن به سادگی قابل قبول نیست. ترکیب آن را با یک طرح است که به سوالات جذاب ترین آن پاسخ نمی دهد و شما تجربه ای را که در زمان لطفا، اما همچنین کسانی که به دنبال چیزی معنی دار خارج از توزیع گلوله را نا امید.