Devil May Cry 5 مانند یک ضربه سریع به الاغ است. در طول چند هفته گذشته، بازی هایی مانند Far Cry: Dawn New and ANTHEM ما را خفه کرده اند. تا حدودی لذت بخش، اما در نهایت، تجربه کاملا یکبار مصرف است. Devil May Cry 5 یک یادآوری شدید از آنچه که بازی ها می توانند در هنگام تمرکز کریستال بر روی آنها کسب کنند، است. این یک بازی اکشن خطی است که بسیار قابل پخش است که هیچ جرقه ای ندارد و به محض این که ما از اولین دشمن شیطانی ما شکسته ایم، ما نمی خواستیم که چیز دیگری را بازی کنیم.
Capcom در اینجا چیزی شگفت انگیز ساخته است. Devil May Cry 5 از لحاظ عملکرد خالص و عاملی ناخوشایند به نظر می رسد که به رقابت خجالت نکشید. مبارزه با آن عمیق است که شما در خارج از بازی های مبارزه نخواهید یافت، و به صورت سری درست، اعزام دشمنان خود را به سبک، نیاز به دانش از بسیاری از ابزار در اختیار شما. آنچه که ما می خواهیم بگویم این است که این شیطان می تواند به بهترین حالت آن برسد – این یک سوپر هیجان آدرنالین است که از ابتدا تا انتها به پایان رسیده است.
سه شخصیت قابل پخش وجود دارد و هر کدام از آنها شادی برای نبرد است. Devil May Cry 4 Nero قفل نقرهای طولانی خود را همراه با بازوی راست خود از دست داده است، و جایگزین دوم با یک قسمت رباتیک شناخته شده به عنوان شیطان شیطان است. در نهایت، گیم پلی Nero در اطراف اسباب بازی جدید خود چرخش می یابد، با هر شیطان شیطان تکنیک های مختلفی را به میدان جنگ می رساند. شخصیت های عجیب و غریب نرو را می توان با سبک مبارزه ای خشن و مبارزه کرد.
در مقابل، تازه وارد V دوست دارد که پشت سر بگذارد و مبارزه را از دور ببیند. گیم پلی V با استفاده از سلاح های حیوان خانگی خود به عنوان سلاح های خود، تقریبا به طور کامل بر فرمان این موجودات بومی، به طور ایده آل از یک فاصله امن، تکیه می کند. این یک انحراف تازه و منحصر بفرد درخشان از تکه تکه کردن معمولی و نزدیک به شخص است که سری همیشه شناخته شده است و این واقعا فقط یک قلم دیگر در کلاه برای طراحان مبارزه با فوق العاده با استعداد Capcom است.
آخرین، اما قطعا نه کم است، دانته با طیف وسیعی از سلاح ها است که او می تواند در چشمک زدن بین بیندازد. شکارچی دیوانه افسانه ای اعتماد به نفس و فریبنده را از بین می برد زیرا او در حال تغییر سبک مبارزه است، در حالیکه اصلاح کردن combos و کشیدن برخی حملات مضحک خنک است. پس از بازی به عنوان Nero و V، توانایی های متعدد دانته ذهن شما را باز می کند تا اینکه چگونه سیستم جنگی Devil May Cry 5 را دربر می گیرد، اگر واقعا می خواهید آن را فشار دهید.
و این چیز نابغه است: شما لازم نیست آن را فشار دهید. منحنی یادگیری در Devil May Cry 5 به شدت مورد قضاوت قرار گرفته و دو سطح دشواری پایه وجود دارد: شکارچی انسان و شیطان. هیچ انکار نمیکند که این بازی یک تجربه کارآمد هکری را فراهم می کند، پر از موقعیت های انجام یا نابودی و جنگ های باورنکردنی رئیس که باعث عرق می شود، اما اگر شما تازه به حق رای دادن و یا فقط می خواهید به خیس کردن داستان و جو بدون هیچ زحمتی، دشواری های انسانی یک مکان عالی برای شروع است. علاوه بر این، یک سیستم ترکیبی اتوماتیک وجود دارد که میتوانید هر لحظه آن را تغییر دهید و به همه اجازه دهید در عمل اقدام کند. حتی با کمک این عنوان، هنوز هم لحظات جالبی دارد، اما احتمالا بیشتر از همه در دسترس خواهد بود. شیطان می تواند گریه کند، و این برای همه اینها امکان پذیر نیست، بدون اینکه قربانی چیزی باشد که جانبازان انتظار داشتند.
به سادگی بیان کنید، این یک انتشار استادانه طراحی شده است، و گام به گام کاملا به نقطه نیز است. این بازی مجموعه ای از ساختار سنتی cutscene، ماموریت، رئیس، cutscene را حفظ می کند، اما شما برای بیش از حد از مبارزه برای هرگز فرار نمی کنید. علاوه بر این، فیلم های سینمایی خود را برای حق رای دادن افزایش می دهند. ما اشتباه نگیریم، این هنوز هم شوک بالاترین نظم است، اما Devil May Cry 5 آن را با چنین سوگلی که شما نمی توانید کمک کند، اما هر لحظه را دوست دارید. بسیاری از بازی ها اشتباه از دیوانه وار در شخصیت است، اما Devil May Cry 5 ترکیبی از اقدامات بدبختی و جوک های غیر منطقی را خنثی کرده است.
بدیهی است که ما هیچکدام از اینها را از بین نخواهیم برد، اما داستان Devil May Cry 5 شخصی تر از آنچه انتظار داشتیم است. با وجود اینکه جهان توسط یک درخت دیو بزرگ عریض شده است، این طرح به سه شخصیت اصلی تقسیم می شود و به ندرت نشان می دهد که تصویر وسیع تر را نشان می دهد. این لزوما انتقادی نیست، اما شما می توانید استدلال کنید که روایت بازی می تواند جاه طلبانه تر باشد. به گفته وی، طرح هنوز هم یک کار برجسته برای جشن گرفتن شیطان می می کند به طور کلی.
بله، شما به راحتی می توانید به بازی Devil May Cry 5 بدون بازی های قبلی بازی کنید، اگر چه به طور طبیعی، حوادث انتخاب کنید تاثیرات بیشتری خواهند داشت اگر شما حداقل با قبل آشنا هستید. خوشبختانه این عنوان شامل یک تاریخچه کوتاه از سری در قالب یک ویدئو است که شما می توانید از طریق منوی اصلی چک کنید، و آن را به اندازه کافی آموزنده به شما سرعت بدون بدون قریب به اتفاق.
کمپین Devil May Cry 5 برای تکمیل حدود 15 تا 20 ساعت طول خواهد کشید، اما همانطور که اشاره شد، بازی بسیار قابل پخش است. اسرار تعداد زیادی در طول هر ماموریت پراکنده شده اند و عمق عمیق جنگ عملا دوباره شما را به عقب برمی گرداند. در بالای آن، تمام حرکات قفل شده شما و Orbs قرمز – بازی در بازی – انتقال بین اجرا جدید، و شما همیشه آزاد است برای پرش به هر یک از فصل که شما به پایان رسید.
در این لحظه نیز لازم به ذکر است که بازی های Microtransactions در طول فرایند بررسی زنده نبودند. با این حال، طی دو دوره بازنگری، ما بیش از هر کجا قرمز به دست آورده بودیم تا همه چیز را که می خواستیم یا مورد نیاز بود باز کنیم. با توجه به این موضوع، ما قصد داریم فرض کنیم که میکرو تراکنشهای ورودی تفاوت معنی داری در تجربه کلی ندارد.
در حال حرکت، ما نمی توانیم به اندازه کافی به تنهایی تمرکز کنیم که چگونه به طرز وحشیانه ای به دنبال شیطان می می کند گریه 5 در زمان است. این به خوبی می تواند مبارزه چشمگیر ترین است که ما تا به حال در یک بازی دیده می شود. در واقع، بعضی از جلوه های بصری فت و کوب شده اند و فقط به آنچه قبلا جشن ویژوال می خورند اضافه می کنند. شکایت ما تنها این است که محیط ها همه چیز کمی تیز و تیز است، آیا شما از طریق یک شهر در حال فروپاشی و یا در حال مبارزه در سراسر جهنم خون آشام.
اما در کل، موتور RE Engine Capcom به وضوح شگفتی فنی است و Devil May Cry 5 برای یک نمایشگاه عالی ساخته می شود. سرخ شدن در کیک این است که تمام چیزهایی که شامل کیت ها می شوند، به نظر می رسد در 60 فریم صاف ابریشمی صاف در هر ثانیه، حتی در 4K در PS4 Pro اجرا شود. زیبایی مطلق است
موسیقی بی نظیر به طور پیش بینی شده ستاره ای نیست. از جنبش غول پیکر شیطان به برخی از موضوعات نبرد قوی با رئیس خوشمزه، موسیقی یک انفجار است، افزایش تنش و ارائه یک ضربه اضافی به فقط در مورد هر چالشی است که بازی راه خود را پرتاب می کند.
اوه، و قبل از اینکه ما فراموش کنیم، در Devil May Cry 5 یک نوع چند نفره وجود دارد، اما کمی بیشتر از یک مفهوم جالب است که به سختی مورد بررسی قرار گرفته است. در تعدادی از مأموریت ها، ممکن است دیگر بازیکنان – یا حداقل گیم پلی ضبط شده از بازیکنان دیگر – درباره کسب و کارشان را ببینند. از آنجایی که کمپین در نقاط نقاشی شده و شخصیت های قابل پخش در این فرایند را غیرفعال می کند، ممکن است به عنوان Nero بازی کنید و V فروشگاه خرابکاری را در سطح مشاهده کنید، یا شاید دانته بیش از آن را به نمایش گذاشته باشد. در حالی که شسته و رفته است تا ببینیم که بازیکنان دیگر چه چیزی را می بینند، ایستادن آنها آنها را تماشا نمی کند، همه چیز بسیار سرگرم کننده است، مخصوصا چون آنها معمولا خیلی دور هستند و یا فراتر از یک دیوار است که جنگ آنها را دشوار می کند. باز هم، مفهوم سرد، اما احساس می کند بیش از حد کمی در مورد.
Devil May Cry 5 به راحتی یکی از بهترین بازی های اکشن در PS4 است. بی عیب و نقص در اجرای مبارزه اغلب فکری آن، این یک عنوان استادانه ای است که بارها و بارها بازی می شود. ارائه خیره کننده کمک می کند تا برخی از جالب ترین cutscenes را به فروش برساند، و داستان با سری ها همراه با سبک ارتباط برقرار می کند. Devil May Cry 5 در میان دریاهای بی نظیر سفرهای جهان باز، انفجار شخصیت و برتری لیزر متمرکز است. Capcom خوب است و واقعا پشت سر هم است