در ابتدا در PS3 و سپس دوباره در PS Vita در فرم ‘Plus’ منتشر شد ، Atelier Dusk Trilogy وارد مجموعه ای در این مجموعه DX می شود که در تمام DLC ، به روزرسانی ها و به روزرسانی های ساخته شده برای نسخه های Plus خود در کنار میزبان ویژگی های جدیدی از جمله توانایی قرار دارد. برای حرکت سریع از طریق نمایشگاه ، سرعت خود را در اطراف نقشه بازی سرعت دهید و نرخی را که در آن نبردها بازی می کنید ، بالا ببرید. مباحث فریمر که ورود دوم در این سریال ، Atelier Escha و Logy: Alchemists of the Dusk Sky را برانگیخته است ، اتو شده اند و در کل آنچه شما در اینجا آورده اید ، سه عنوان بسیار محبوب در فرنچایز بلند مدت است که با وضوح بالا ارائه می شود و به همان راحتی که قبلاً انجام داده اید – در هر دو حالت قابل حمل و اسکله – روی دستگاه کوچک نینتندو اجرا کنید.
این تریلوژی خود باعث تغییراتی در حلقه های گیم پلی استاندارد فرنچایز می شود و تا سال 2012 ایستاده است. Atelier Ayesha: Alchemist of Dusk DX با آرامش بخشیدن به سیستم محدودیت زمانی اصلی سریال ، چیزهایی را شروع می کند تا واقعاً ارزشمند نباشد. نگرانی در مورد؛ این حتی در ورود دوم و سوم ، Atelier Shallie: Alchemists of Dusk Sea DX آرامش می یابد ، آن را کاملاً به نفع این بازیکنان می گذارد تا به بازیکنان آرامش داده شود و به همان اندازه وقت بگذارند که بخواهند قبل از جمع آوری مواد تشکیل دهنده و مقابله با هیولا در طبیعت بپردازند. برای شرکت در سیستم کیمیاگری که در قلب این عناوین قرار دارد ، به آتلیه خود بازگشتند.
دور از تغییرات فنی ، که همچنین می توانید به آرامی بهبود کیمیاگری و یک سیستم نبرد کاملاً پرمحتوا را در بازی مشاهده کنید ، Dusk Trilogy می بیند که بازی های آتلیه از رویکرد طرفدارتر به شخصیت پردازی نسبت به شخصیت پردازی که قبلاً به خوبی انجام شده بود ، فاصله می گیرند. شناخته شده برای این ، معرفی روایات بسیار رضایت بخش تر و شخصیت های قوی تر در نتیجه. طرفداران سبک بازی های قدیمی تر می توانند تا حدودی استراحت کنند ، زیرا هنوز فرصتی وجود دارد که شخصیت اصلی خود را با هر نوع لباس کم اهمیت از طریق اتاق رختکن ارائه شده در هر بازی ، بالا بکشید ، اما واقعاً این حرکتی است که به ساخت این بازی ها خیلی بیشتر کمک کرده است. آسان برای توصیه به طرفداران جوان JRPG ، که برای آنها اکتشاف ساده و نبردها کاملاً مناسب است.
اگر می خواهید فقط یکی از سه بازی را جداگانه بر خلاف تحریک کردن در بسته کامل سه گانه انتخاب کنید ، اگر چه روایتی فراگیر وجود دارد و آنها همان جهان را به اشتراک می گذارند ، می توانید احساس راحتی کنید تا از کجا پرش کنید. انتخاب هر کدام از ورودی ها ، علاقه خود را به اینجا می بخشد ، زیرا داستانهای اصلی بسیار متناسب با خود هستند و دنبال کردن آن آسان است. مطمئناً ، شما ممکن است در اینجا و آنجا گره های هوشمندانه و گره هایی را از دست ندهید ، و اگر می دانید چه کسی است ، اما دیدن شخصیت های برگشتی بیشتر هیجان است ، اما برای مثال نیازی به دانش قبلی ندارید. آتلیه شالی به جای عایشه.
با پشت سر گذاشتن بازی ها ، سه گانه Dusk با آتلیه آیزه شروع می شود: کیمیاگر Dusk DX که می بیند شما در داستان عایشه آلتگل ، دختر جوانی با یک هدیه طبیعی برای کیمیاگری که خواهرش نیو از آن روحیه گرفته است گرفتار شده اید. بعد از یک دید عجیب در گورهای دست ساز نیو در کنار یک دیدار اتفاقی با اسرارآمیز Keithgriff Hazeldine – چه اسمی است! – او به ماجراجویی های یک عمر اعتصاب می کند ، مسابقه ای با ساعت برای درک کامل قدرت های خود برای اینکه بفهمد دقیقاً چه اتفاقی برای سی عزیز او افتاده است.
شما می توانید بررسی کامل ما در مورد Atelier Ayesha: The Alchemist Dusk DX را در اینجا بخوانید ، اما به طور کلی ، این یک معرفی همه جانبه برای بازی های آتلیه به دلایل کمی است. در کنار آن محدودیت زمانی آرام تر ، این ریتم های اساسی و حلقه های گیم پلی یک ورودی معمولی در حق رای دادن را به راحتی درک می کند. همچنین ، از لحاظ داستان ، در حال اجرا است. به طور سنتی بازی های آهسته و با توضیحات فنی و آموزش های بسیار کاملی که می توانید از آن استفاده کنید ، می توانید ماجراجویی را که در حال انجام است انجام دهید ، رمز و راز اصلی آن تقریباً بلافاصله درگیر می شود و در یک فاصله زمانی کوتاه. و گاو شگفت انگیز گربه پانا شما در مسیر ماجراجویی قرار گرفته است و یاد می گیرید که از نظر کیمیاگری و مبارزات به چه چیزهایی نیاز دارید.
دومین بازی در سه گانه Dusk ، Atelier Escha و Logy: Alchemists of Dusk Sky DX – که در اینجا کاملاً درست آنرا مرور کردیم – همچنان در همان عالم آتلیه آتشا با برخی از شخصیت های بازگشتی ظاهر می شود که در اینجا و آنجا حضور دارند. اما ، بیشتر این ، این داستان بسیار است و متاسفانه ، آن را به یک شروع کاملا خسته شده است. ساعت های اولیه با ورود به این سریال طولانی مدت ، شما را در گفتگوهای سیاسی طولانی مدت غیر ضروری و قانون دنبال می کند ، زیرا این بازی پایه های داستانی را قرار می دهد که خوشبختانه هنگامی که راه خود را از طریق اینها انجام می دهید ، پرواز کاملاً زیبایی را انجام می دهد. ساعات اولیه کسل کننده ، با قرار گرفتن در معرض سنگین که با تصمیم برای بارگیری بیشتر جنبه های آموزشی بازی تشدید می شود.
خوشبختانه ، هنگامی که این بازی را باز کرد و با نقشه مناسب خود حرکت کرد ، این بازی با ریتمی زیبا روبرو می شود و برخی از اشخاص از سلف خود را می گیرد تا خود را به استقبال تازه واردان برساند ، همچنین فرصتی را برای شما فراهم کند که بتوانید به عنوان هر یک از عنوان های آن بازی کنید. شخصیت ها. این یکی دیگر از داستان های رضایت بخش با دو شخصیت اصلی برای انتخاب است ، بازیگران بزرگی از شخصیت های پشتیبانی کننده و آن کیمیاگری عمیق و رضایت بخش درست در مرکز این همه قرار دارد و رشته های ضعیف گیم پلی آن را به هم می رساند تا به کلی یکسان و یکپارچه تبدیل شود.
قسمت سوم و پایانی سه گانه Dusk از بازی های آتلیه ، Atelier Shallie: Alchemists of Dusk DX ، که ما در اینجا به طور کامل مورد بررسی قرار داده ایم ، یکی دیگر از کمک های سخاوتمندانه از عملکرد سبک JRPG با سری ‘سیستم علامت تجاری عظیم در هسته آن است. . با گفتن داستان دو کیمیاگر جوان بسیار متفاوت ، شالوت و شالیسترا ، می بیند که یکی از این دو خانم جوان را انتخاب می کنید و برای حل مشکل اکولوژیکی دیگری که توسط طوفان ها ایجاد شده است ، انتخاب می کنید. شالوت ، ساکن شهر استلارد ، سرسخت و مروج است و آرزو می کند از شغل کم درآمد خود رهایی یابد ، با اطمینان که شهرت و ثروت در آینده نه چندان دور او منتظر است. از طرف دیگر ، Shallistera کاملاً مشهور و مشهور نیست و به دنبال استقلال برای یافتن راه حلی برای کمبود آب است که تهدیدی برای نابودی خانه وی است.
آتلیه شالی: کیمیاگرهای دریای طوفان قوی ترین ورودی در سه گانه Dusk است. این دوربین خوب جدیدی را به شما اضافه می کند ، کیمیاگری را ادویه جات ترشی جات می کند ، سیستم مبارزاتی مبتنی بر نوبت را تقویت می کند و به شما دو قهرمان می دهد تا بازی کنند ، هر کدام با یک سفر به اندازه کافی منحصر به فرد که هر دو بار در کل بازی بازی می کند ارزش آن را دارد. اکتشاف جهانی دقیقاً مانند بازیهای آتلیه قبلی کنترل شده است و شاید آنهایی را که امیدوارند حس واقعی ماجراجویی یا توانایی کامل گم شدن در طبیعت های دنیایی که در اینجا ارائه می شود ، از دست ندهند ، مناسب نخواهد بود ، اما برای طرفداران این سریال یا کسانی که مایل به پرش و بررسی کردن آن ، این یکی دیگر از ورودی های خوب در حق رای دادن طولانی مدت است که کاملاً روی Switch تغییر می کند و کاملاً مناسب بازی های قابل حمل است.