آیا تا به حال Gobstopper جاودانه داشته اید؟ این آب نبات است که من برای اولین بار در یک کتاب شگفت انگیز خوانده ام ، سپس در خواب از روی یک فیلم (R.I.P. ژن وایلدر) دیدم ، و در نهایت ، من توانستم خودم را در یک فروشگاه شیرینی خریداری کنم. بسته بندی و واکنش مردم در همه جا باعث شد تا فکر کنم این بهترین آب نبات لعنتی تا کنون است. جاروبرقی که مدت طولانی پوچ است و چندین طعم دارد؟ ثبت نام کنید بنابراین شما یکی از آن را در دهان خود پاپ می کنید و از اولین طعم آن لذت می برید. بعد صبر می کنی و شما نوع ، نوع ، واقعاً طعم دوم را به محض ذوب شدن آن طعم نمی دهید ، اما بعد از آن شما را طلوع می کند. این فقط یک جعفر است. تا زمانی که مسیر خود را طی نکرده باشد ، به طور دائم در دهان شماست ، بنابراین نمی توانید پالت خود را بین طعم دهنده ها پاک کنید. بنابراین ، مهم نیست که در غیر این صورت به خود چه می گویید ، بارها و بارها در همان یادداشت بیدار می شوید. وقتی CM و کمی گیم پلی را برای Dusk Diver دیدم ، یک دعواگر RPG از JFIGames ، PQube و چندین موجودیت نشر / در حال توسعه ، من دلگیر شدم و فکر کردم این می تواند یک تجربه واقعاً جالب باشد. با این حال ، هنگامی که اولین لایه را دریافت کردید ، متوجه می شوید که مدتی تکرار همان ایده ها خواهید بود. مدت طولانی ، طولانی
داستان و تنظیم Dusk Diver همانند جهنم جالب است ، نمی توانم در مورد آن دروغ بگویم. اصولاً خدایان در کونلون زندگی می کنند ، نوعی از بهشت Netherworld ، و هرج و مرج ابعادی است که شیاطین (به نام فانتوم) در آن زندگی می کنند و دائماً سعی در حمله به قلمرو انسان دارند و خوب ، همه را به قتل می رسانند. خدایان نمی توانند هرج و مرج را از بین ببرند ، بنابراین آنها باید هر روز بین ساعت 5 و 7 بعد از ظهر با آنها برخورد کنند: به معنای واقعی کلمه در غروب. Ximending شهر دنیای واقعی است که اگرچه ترکیبی از مد و انرژی است ، اما به یک چهارراه عرفانی تبدیل می شود که Kunlun و Chaos به طور یکجا در آن تلاقی می کنند ، و این جایی است که درگیری اتفاق می افتد. هنگامی که این اتفاق می افتد ، Youshanding ایجاد می شود ، و برای 99٪ از انسان ها ، بدون هیچ گونه توجهی زیر بینی آنها ظاهر می شود. به هر دلیلی ، دختری به نام یومو و دوستش یوشا ، یک روز به طور تصادفی در حالی که قصد قطع کردن را دارند به Ximending وارد می شوند و بلافاصله همه چیز از بین می رود. آنها توسط Leo ، Guardian برای Ximending کمک می کنند ، اما ، در حالی که سعی در کمک به آنها داشت ، لئو به طور اتفاقی همه قدرت های خود را به یومو منتقل می کند ، توانایی های مبارزه با badass خود را بیدار می کند و باعث می شود که لئو به طور جدی در سیاست خود در زمینه کمک به مردم تجدید نظر کند. همچنین ، هر زمان که یومو قدرتهای خود را بیدار کند ، لئو به یک شیر سنگی کوچک کاهش می یابد. خدایان نخواستند از این فرصت نادر غافل شوند ، تصمیم می گیرند یومو را به سمت خود جذب کنند و به او دستور می دهند که با آنها در یک جبهه دوتایی همکاری کند. یکی ، او به عنوان ظاهر ، با شکافهای بعدی مقابله می کند ، به داخل خانه می رود و جهنم زنده را از تمام فانتوم های موجود در بیرون کتک می زند. دو ، او در فروشگاه راحتی محلی در کنار لئو و رئیس آنها (که فقط به عنوان یک خرس سنگی به نظر می رسد) کار خواهد کرد ، زیرا ، سلام ، ما یک کار کسب و کار برای اداره کردیم.
همه Dusk Diver در یک نسخه داستانی از تایپه اتفاق می افتد که تمام تلاش خود را کرده است تا به شهر راست بماند و جزئیات نقشه چشمگیر است. اگرچه شما نمی خواهید یک بار از وقت خود را با شایعات به اخبار محلی یا مواردی از این دست برای شایعات خواندن با محلی بپردازید ، اما تعداد مشاغلی که برای داشتن شباهت خود در این بازی ثبت نام کرده اند چشمگیر است. نتیجه یک و دو مشت بازاریابی خوب و غوطه وری عالی برای کمک به بلند کردن دنیای Ximending و آنچه را که Yumo در درون خود دارد انجام می دهد. سالهاست که ، شاهد هستیم که یک تن بازی با خیابانهای آشنا Shibuya ، Harajuku و دیگر مناطق توکیو آزاد می شوند زیرا این امر به فروش این بازی به مخاطبان ژاپنی و افراد وسواس دنیای نیپون کمک کرده است. حال در همین نوسان ، یک تیم توسعه بسیار هوشمندانه و رو به جلو ، تایپه را در ظرفیت بازی به مرحله جهانی رسانده است و تمرکز روی جزئیات واقعاً نشان می دهد ، حتی اگر Switch گاهی اوقات در ارائه کامل محیط از مشکل برخوردار باشد. با این وجود ، دیدن یک کرم شیرین واقعی Cold Stone در یک مقطع و اینکه بتوانید از مکانهایی که در واقع وجود دارند انرژی پرانرژی خریداری کنید ، بسیار شفاف بود.
هنگام صحبت از مکانیک اصلی و اصول ، Dusk Diver به روشی نسبتاً رضایت بخش ارائه می کند. مانند همه ترفندهای بزرگ ، ایده های جنگی ساده است: یک حمله سبک و سنگین ، همراه با “کمک قدرت” یکی از چندین نگهبان که به یومو می پیوندد (شروع با لئو و گسترش به بیرون) و همچنین پاکسازی یک اتاق ، اعتصاب محدود. که هر چند موج یا بیشتر را شارژ می کند. فهمیدن اینکه چگونه حملات سبک و سنگین را با یکدیگر تلفیق کنید ، رشته های طولی طولانی را ایجاد می کند ، و فقط وقتی درک می کنید که حمله کمکی در واقع در قسمت های مختلف شما نیز نقش دارد. حتی در اوایل ، شما به سرعت از نظر بازدید به اواسط 100s می رسید و می توانید انتظار داشته باشید که بعد از باز شدن چند فصل ، به چهار رقم برسید. همه چیز بسیار طبیعی است: سبک به سنگین ، سنگین به کمک ، گول زدن ، تمرکز ، ادامه اعتصاب. یومو یک قهرمان قدرتمند است که بیشتر روی پاهای او دقیق است ، اگرچه در این مورد بیشتر می توانید از سیستم هدفمند کمک بگیرید. با این حال هشدار دهید: چند مورد تلاش می شود که چطور دوربین روی دشمنان قفل شود ، و اگر می خواهید با ضرب و شتم در شیار بمانید ، باید مرتباً تمرکز کنید.
امواج دشمن بدون سخنگو بودن کاملاً سخاوتمندانه هستند ، اگرچه شما به سرعت درک می کنید که این دعوا ویژگی های موزایی خاصی دارد که ممکن است با شما ژل کند. به عنوان مثال ، در هر زمان معین در Dusk Diver ، ممکن است تقریباً 30 یا بیشتر از دشمنانی را که سعی دارند به شما روی بیاورند ، روی صفحه نمایش ببینید. نگران نباشید ، هوش مصنوعی برنامه ریزی شده است که کمی منفعل تر باشد و در واقع منتظر بمانید که به شما حمله کند. این به شما فرصت می دهد تا ترکیب های خود را به حداکثر برسانید (که فقط بخاطر اینکه ضربه بزنید خراب نمی شوید و یک خنک کننده خرابی عمومی قبل از توقف دسته کوچک موسیقی جاز وجود دارد) و به شما اجازه می دهد تا از طریق Guardians چرخش کنید. در حین بازی ، امتیازهای تجربی کسب می کنید که می تواند در هر دو آمار خود Yumo (قدرت ، چابکی ، شانس و غیره) جای گرفته و همچنین قفل های ترکیبی طولانی تر و قدرتمندتری را برای بازدیدهای خود باز کنید. علاوه بر این ، می توانید ترکیبات بیشتری را از نگهبانان باز کنید ، در نتیجه احمقانه ترین و رضایت بخش ترین میزان خسارت را که احتمالاً می توانید به یک فانتوم فقیر که در صندلی های پارچه ای شما گیر کرده است وارد کنید. بین شراب زدن ، تندرست و استفاده بیش از حد بی رحمانه ، واقعاً می توانید درد را تحمل کنید.
با این حال ، قیمت این رضایت از ضرب و شتم وجود دارد. غروب غواص نیاز به بازیکنان را برای خوب و سریع دریافت می کند ، یا در عین حال هزینه پرداخت پیپ را هم خراب می کند. بگذارید توضیح دهم: وقتی به اولین بعدی Rift Dimensional خود رسیدید ، نیاز به پرداخت Dragon Shine Stone Shards است که از انجام کارها و انجام ماموریت ها دریافت می کنید. اولین ریفت یک Shard است که رئیس به شما مشکلی نمی دهد. با این حال ، ریفت دوم 4 Shard است ، و تنها راه برای انجام این کار این است که یک رتبه S را در اول ریفت کسب کنید. در حالی که ممکن است این اتفاق بزرگی به نظر نرسد ، من مجبور شدم چندین بار از طریق آن ریفت بازی کنم قبل از اینکه بتوانم به آن سطح برسم ، حتی اگر هر بار تقریباً آسیب ندیدم. و این یک اتفاق نیست: هر از گاهی ، یومو مجبور است مجدداً فصلها را مرور کند ، به جستجوی کارهای اضافی بپردازد و اساساً بازی را به سمت استخوان بازی کند تا پیشرفت کند و این شما را می پوشاند. من دعوا کردن را دوست دارم ، اما احساس می کنم می خواهم به جایی برسم. مجبور به انجام مجدد همان مأموریت ها هر چند وقت یکبار احساس پاداش یا رضایت بخش نمی کنید: این فقط یک کار سخت و طاقت فرسا است.
این مکنده است ، زیرا در مورد غواص غروب چیزهای زیادی وجود دارد که من واقعاً از آن لذت می برم. زیبایی شناسی پدیده است ، و من از دیدن این که شهر تا چه اندازه گسترش یافته و با خرید مواد غذایی از فروشندگان برای به دست آوردن مهارت های منفعلانه در جنگ و دوستی من با نگهبانان مختلف لذت بردم ، لذت بردم. کار صدا از درجه یک است و من JFI را به خاطر نام هایی که در اختیار آنها قرار می دهد استعدادهای خود را به همه می افزاید ستایش می کنم. و هنگامی که بازی در حال پیشروی هستید ، داستان و فضای جالب توجه است ، گرافیک بسیار خوب لعنتی به نظر می رسد ، و مبارزات هیجان انگیز است و وقتی در وسط یک دسته کوچک موسیقی جاز قرار دارید ، چالش و رضایت برابر دارید. سیستم سطح بالا مناسب است ، و ادویه کافی دارد تا بازیکنان را علاقمند و جالب نگه دارد. اما نیاز ، فشار ذاتی که می تواند یک مبارز کامل باشد ، واقعاً مرا از بین می برد. من تجارت نیستم ، فقط در وقت آزادم و از این فکر ندارم که نیاز به تمرکز خود را به 11 برسانم و می دانم که عدم موفقیت من در رسیدن به کمال به معنای تکرار دوباره همین کارها است. شاید برای برخی از افراد این امر جالب باشد ، اما برای این بازیکن که تا روز بعد از ظهر روز بعد به بازی بعدی می رود ، باید غروب Dusk Diver را مانند آفتاب غروب پشت سر بگذارم.