PixARK Switch Review

PixARK Switch Review

اگر شما همیشه تعجب کرده اید که چه کمیته مبارزه با دایناسورها در آن قرار دارد یا اینکه ARK: Exilivation Evolved می شود اگر از واکسل های رنگی تشکیل شده باشد، پس Pixark جواب هر دو سوال است. اسپین کردن بازی بقای ARK شناخته شده به شما اجازه می دهد تا در یک دنیای وحشی پر از دایناسورها خطرناک زنده بمانید، اما در عین حال به شما فرصت می دهد تا چیزی را که میخواهید در Minecraft ایجاد کنید. به نظر می رسد یک ترکیب بسیار خوب، درست است؟

تاریخچه در پیکسل


Pixark گیم پلی را از ARK می گیرد: Survival Evolved و آن را در یک سس Minecraft غوطه ور می کند. شما به یک دنیای رویه ای تبدیل شده اید و شما باید در آنجا بمانید. درست مثل ARK و مانند حالت بقا Minecraft شما با ایجاد یک پایگاه، جمع آوری غذا و ایجاد سلاح و تجهیزات بهتر، این کار را انجام می دهید. در نهایت می توان از همه چیزهایی که در جهان رخ می دهد استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید بلوک های ساختمانی مانند سنگ و شن و ماسه را برای ساختن بسازید، اما می توانید از درخت برای استفاده از چوب برای ساخت دیوارها یا یقه ها استفاده کنید. به سادگی جمع آوری مواد خام و سپس پردازش آنها به مصالح ساختمانی و یا ابزار شما را مشغول به مدت ساعت است. جهان فوق العاده بزرگ است و در هر جای دیگری چیز دیگری است که می توانید استفاده کنید.

چند ده نوع مختلف دایناسورها نیز در دنیای بزرگ Pixark زندگی می کنند. برخی از این دایناسورها بسیار تهاجمی هستند و هنگامی که شما را می بینند بلافاصله حمله می کنند، اما دیگران بسیار منفعل هستند. تمام این dinos می تواند به طرق خاصی خفه شود. به عنوان مثال، گیاه خواری غیر فعال شما را با تغذیه آنها انواع توت ها، اما شما ابتدا باید دایناسورها خطرناک تر را خاموش و سپس خدمت به یک قطعه گوشت. با این حال، هنگامی که شما چنین dino را تحمل، شما می توانید آن را برای سوار زین استفاده کنید و یا شما می توانید چند با شما در یک ماجراجویی به عنوان یک محافظ شخصی.

کمک کنید، چگونه یک سخنران را ایجاد کنم؟


در Pixark، بقاء مرکزی است و همه چیزهایی که در این بازی انجام می دهید، هدف نهایی است. این بازی هیچ داستان، هدف و یا هدف نهایی ندارد، بنابراین شما آزاد هستید که آن را همانطور که می خواهید انجام دهید. با این حال، بقا در جهان نیاز به برخی از آماده سازی. جهان در واقع از مناطق مختلف تشکیل شده است، هر کدام با آب و هوای خاص خود است. این تضمین می کند که هر منطقه دارای منابع خود است که شما می توانید آن را پیدا کنید و هر منطقه توسط دایناسورها مشخص شده است. به عنوان مثال، اگر می خواهید به منطقه بیابان بروید، ابتدا باید لباس مناسب برای اطمینان از اینکه از گرما نمی میرید، تهیه کنید. مناطق مختلف نیز در درجه ای از موجودات خطرناک که ممکن است با یکدیگر روبرو شوند یکدیگرند. متأسفانه، تولید نسبی تصادفی جهان به این معناست که فقط می تواند این باشد که منطقه شروع که در آن شما رها شده است درست در کنار یکی از خطرناک ترین مناطق است.

اگر می خواهید به یک منطقه جدید بروید، بنابراین مهم است که شما آماده باشید. شما این کار را با ساخت تجهیزات مناسب و گرفتن آن با شما انجام می دهید. با این حال، ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه این تجهیزات و ابزار را بسازید. شما این کار را با تنظیم شخصیت خود انجام می دهید. این دو روش متفاوت است. از یک طرف شما Exp، شما به سادگی با داشتن بودن در بازی کسب می کنید. از سوی دیگر، برای انجام کارهایی مانند جمع آوری منابع یا کشتن دایناسور، شما برای کسب درآمد. به دست آوردن انعطاف پذیری به معنی آن است که بقا در Pixark بسیار آرام تر از خود ARK است. شما فقط می توانید آن را آسان و در مدت زمان طولانی در منطقه شروع می شود. هنگامی که شما به اندازه کافی جمع آوری کرده اید، یک سطح را بالا می برید و می توانید شخصیت خود را ارتقا دهید و دستور العمل های جدید را باز کنید. این دستورالعمل ها به تدریج پیچیده تر می شوند، درست تا ساخت ماشین آلات و اشیا جادویی.

زنده ماندن پستان


Pixark یک بازی نسبتا سرگرم کننده در خود است، اما خیلی بیشتر سرگرم کننده همراه با دیگران است. به همین دلیل است که علاوه بر حالت تک نفره، شما همچنین می توانید با دیگران به صورت آنلاین یا محلی بازی کنید. سپس می توانید با هم کار کنید و یک قبیله را با هم شروع کنید. این به شما اجازه می دهد که منابع و ساختمان ها را به اشتراک بگذارید و می توانید با هم کار کنید تا بزرگترین دینو را بکشید. این باعث می شود که بقا بسیار ساده تر شود. با این حال، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که با دیگر بازیکنان کار نکنید، اما به جای آن برای کار با آنها کار کنید. هنگامی که سرور شما در حال بازی در اجازه می دهد، شما می توانید دیگر بازیکنان را برای چیزهای خود حمله و کشتن و یا حمله به پایه خود را به سرقت آنچه آنها جمع آوری شده است.

با این حال، اگر دوست ندارید با هم بازی کنید، هنوز می توانید حالت تک نفره را به تنهایی بازی کنید. علاوه بر این، حالت خلاقانه نیز وجود دارد. با این کار می توانید محتوای قلب خود را بدون عواقب ایجاد و کشف کنید. شما می توانید تمام ابزار و اشیاء مختلف در جهان را بگذارید تا خلاقیت شما آزاد شود. با این حال، ساختن چیزها کمی پیچیده تر و سخت تر از یک بازی مانند Minecraft است. بنابراین انتظار نداشته باشید یک ساختار بزرگ و زیبا در یک ساعت ساخته شود.


Pixark یک بازی است که می تواند سرگرم کننده برای جوان و قدیمی است. با این حال، باید اشاره کنم که سوئیچ نینتندو ممکن است بهترین پلتفرمی برای بازی کردن باشد. این بازی ایده آل برای بازی در حالت دستی است، اما شاید سوئیچ، که در مقایسه با کنسول های دیگر و مخصوصا با یک بازی کامپیوتری، دارای سخت افزار کمتری است. این بازی حتی در زمانی که سوئیچ من داغ شد و حتی طرفداران داخلی نیز خیلی سریع کار کردند، گاهی اوقات فکر می کردم که این کار را می کند. خوشبختانه این کار را نکرد، اما تصور کنید. در هنگام بازی، گاهی اوقات متوجه شدم که رزولوشن و نرخ فریم ثابت نیستند، به این معنی که بازی گاهی فازی مبهم است. شما این را به خوبی در فرد اول نمی بینید، اما هنگامی که شما به دوربین شخص ثالث می روید، این را بسیار واضح می بینید. این البته شرم آور است، زیرا سبک بازی فوق العاده دلگرم کننده است و به خوبی برای این بازی کار می کند.

از نظر گیم پلی و کنترل، هنوز کارهایی انجام می شود که در اینجا و آنجا انجام می شود. حرکت در منوها کاملا شغلی است. این بازی در ابتدا در سال گذشته در PC منتشر شد و شما به وضوح می توانید ببینید که منو برای حرکت با ماوس خود ساخته شده است. از آنجا که منو کاملا بزرگ و گسترده است، مرورگر از طریق منو با کنترلر کمی پیچیده است. زمان بارگیری نیز بسیار طولانی است، به خصوص هنگامی که شما شروع به بازی کنید و سوئیچ خود را از خواب بردارید. همچنین راه رفتن در جهان همیشه خوب نیست. به دلایلی به نظر می رسد شخصیت شما نمیتواند شیب بگیرد، که شما را به سمت چپ حرکت می دهد و به سمت چپ حرکت می کند. به خصوص هنگامی که شما از یک دایناسور خون آشام فرار می کنید ناامید کننده است. با این حال، هنگامی که شما به این عادت کرده اید، می توانید ساعت ها سرگرم کننده بازی را در Pixark تجربه کنید.

91%