Spellbreak شرح وقایع نبردی عظیم بین Vowbreakers و Vowkeepers است. جنگی حماسی بین دو طرز تفکر مختلف – یکی که معتقد است جادو باید آزادانه استفاده شود و دیگری که معتقد است کاربران جادو باید مقهور شوند. شما ، البته ، یک تبعید ، یک قانون شکن … یک صدا شکن هستید.
Spellbreak همچنین شرح وقایع سخت مبارزه با مایل شدن به Fortnite بودن بدون اینکه در واقع Fortnite بودن باشد. این س ageال قدیمی را مطرح می کند که چگونه می توانید محبوب ترین نبرد رویال جهان را بگیرید و آن را متعلق به خود کنید. در این حالت ، اسلحه ها را دور می کنید ، سلاح های جادویی را جایگزین آن می کنید و به بهترین ها امیدوار هستید.
به نظر می رسد تاکنون کار شده است. هرج و مرج رنگارنگ این بازی اکشن spellcasting چند نفره ظرفیت های زیادی را در خود جای داده است. پس از گذراندن آموزش ، می توانید به عنوان یکی از شش کلاس مختلف بازی کنید و این اصلی ترین حمله شما را تعیین می کند. شما می توانید به عنوان مثال یک ماده شیمیایی شیمیایی یا یک سم شناس باشید – با استفاده از یک دستکش جادویی در دست راست خود شعله یا جادوی سمی استفاده کنید.
همانطور که به دور نقشه می چرخید – Hollow Lands به نام غیرقابل توصیف – دستکش هایی را می گیرید که به شما امکان می دهد طلسم های دیگر را با دست چپ خود بیاورید ، یا طلسم اصلی کلاس انتخابی خود را ارتقا دهید. این بدان معناست که اگر می خواهید برای گفتن مسئله ای کاملاً دشوار ، در صورت تمایل می توانید یک ماده شیمیایی سم زدایی باشید ، یا یک Cryolithomancer ، یک Pyrolithomancer یا حتی یک الکترو سم شناس. برخی از این جفت سازی ها از سایر م effectiveثرتر هستند ، زیرا طلسم های آتش ابرهای سمی را که می توانید احضار کنید روشن می کند ، در حالی که دیگران واقعاً کار زیادی انجام نمی دهند – به عنوان مثال جفت شدن باد و سنگ یا آتش و یخ.
اگر راست دست باشید ، این همه عالی است ، اما چپ ها متوجه می شوند که سلاح اصلی آنها در دست خود است ، با سلاح دوم خود – تنها سلاح قابل تغییر – در دست اصلی شما قفل شده است. می توانید وارد تنظیمات شوید و این را به صورت دستی تغییر دهید ، اما مگر اینکه عادت داشته باشید در اطراف تنظیمات حفاری کنید ، نمی دانید گزینه موجود وجود دارد.
سیستم کلاس فقط اولین لایه عمقی است که Spellbreak ارائه می دهد. کمی عمیق تر ، می فهمید که هر کلاس به طور مستقل بالا می رود و قفل هدیه هایی را باز می کند که می توانید در همه کلاس ها استفاده کنید. هنگامی که شما یک سم شناس سطح 3 می شوید ، یک مهارت انفعالی را باز می کنید که به شما (و هم تیمی هایتان) توانایی نوشیدن سریعتر معجون را می دهد ، صرف نظر از اینکه شما می خواهید به عنوان یک pyromancer بازی کنید یا هر چیز دیگری. این یک لایه خوب از استراتژی را برای کسانی که می خواهند بازی های تعاونی بازی کنند اضافه می کند.
حالت های تیم بسیار جذاب هستند ، با دوستانشان کار می کنند تا بازیکنان دیگر را از بین ببرند ، چه در سه یا در دو نفره (که امروز قفل آن باز شده است). بازی بصورت انفرادی مانند اکثر نبردهای رویال ، اغلب یک بازی دویدن 10 دقیقه ای ، جستجوی کسی برای جنگیدن است ، قبل از اینکه تقریباً با ضربه ای به پشت برخورد کند. این بخشی از سیستم ران است.
در اطراف Hollow Lands به صورت پراکنده ، می توانید رونهایی را پیدا کنید که توانایی های قدرتمندی مانند نامرئی بودن یا توانایی اسکن برای دشمنان ، سبک Predator را دارند. تجهیزاتی که به شما امکان می دهد سریعتر بدوید ، زره بیشتری بپوشید یا مانا بیشتری داشته باشید. و پیمایش می کند که سطح منفعل شما را بالا می برد.
تجهیزات و پیمایش ها بسیار زیاد است – یا آنها را پیدا می کنید یا نمی کنید – اما رونها در واقع جالب هستند. از آنجا که شما می توانید فقط یک بار در یک زمان تجهیز کنید ، انتخاب صحیح ران و انتخاب بین نسخه فعلی خود از نسخه کم قدرت تر ، یک لایه دیگر از سفارشی سازی و ساخت شخصیت به بازی اضافه می کند که در حال ساختن عمق مناسب است. .
مشکل روی دیگر آن سکه است. این یک بازی است که به لطف عمق گیم پلی بسیار بالقوه ای دارد اما احساس رضایت خاصی نمی کند.
همه برنده شدن را دوست دارند. هرکسی عاشق غوغایی است که همراه با بهتر کردن رقبا است. من در اولین بازی خود برنده شدم ، و به طور سیستماتیک رقبای خود را به قتل رساندم و سرانجام با نگاه کردن به صفحه ای از آواتار که در اطراف آن صحبت کردم گفتم من اول هستم به صفحه نگاه کردم و با خودم فکر کردم این است؟ تازه بعد از مسابقه بعدی فهمیدم که صفحه اول شما چه اول باشید چه چهاردهم یکسان به نظر می رسد. یک بازی که چه اول و چه آخرین باشید ، به همان اندازه پاداش دهنده است ، به اندورفین ها پاس زیادی برای خروج از غده هیپوفیز نمی دهد.
سپس داستان پویا و متحول کننده بازی وجود دارد. مطمئناً ، یک جنگ سلطنتی واقعاً به یک داستان احتیاج ندارد ، چه رسد به یک داستان منسجم که منطقی باشد ، اما پرولتاریا نوید یک روایت تکامل یافته به سبک MMORPG را می دهد که طرفداران را به دنیای فانتزی Spellbreak جذب خواهد کرد. بعد از 10 دقیقه آموزش ابتدایی تغییر دهید و فراموش کنید ، جای تعجب است که کجا آن را پیدا کنید. پاسخ ، همانطور که در ماه مارس در یک پست Reddit توضیح داده شد ، این است که این فرم به صورت “فصل” فصلی ارائه می شود که کلاسهای اضافی سلاح را فراتر از شش اصلی ، رونز و سایر موارد ارائه می دهد. من به عنوان کسی که عاشق پرتاب کردن خود به عشق جهانیان است ، در حال حاضر کاملا ناامید شده ام.