برای اکثر مردم ، Narcos سریال محبوب Netflix است که داستان نبرد بین کارتل های مواد مخدر و آژانس های اجرای قانون ترکیبی کلمبیا و ایالات متحده را روایت می کند. این یک سری پر از یورش ، تیراندازی و زیرآب است. بسیاری از اقدامات.
Narcos: Rise of Cartels کمی متفاوت است. توسعه دهنده Kuju اقدامات تلویزیونی و فتنه را با استراتژی های مبتنی بر نوبت مانند XCOM و شطرنج در یک بسته نسبتاً سرگرم کننده آمیخته است.
Narcos: Rise of The Cartels بر اساس درگیری بین پابلو اسکوبار و اجرای قانون ، در فصل اول این نمایش اجرا می شود. این بازی دارای دو کمپین برای مقابله است ، یکی از دیدگاه DEA و دیگری از دیدگاه Medellin Cartel Pablo Escobar ، اگرچه برای اولین بار می توانید اولین ماموریت DEA را برطرف کنید تا بتوانید پاشنه بزنید و بازی کنید. مبارزات کارتل.
هر دو کمپین به طور مشابه ساختار یافته اند. در هر یک نقشه ای وجود دارد که مأموریت های موجود را نشان می دهد ، یک بخش فهرست که در آن می توان واحدها را استخدام کرد و هیئت مدیره ای که اطلاعات مربوط به ماموریت های انجام شده را نشان می دهد. این صفحه نمایش ها بسیار آسان برای حرکت هستند ، بنابراین می توانید به سرعت به قسمت اکشن بروید ، دقیقاً همان جایی که می خواهید باشید.
شما برای مقابله با هر سناریو یک تیم حداکثر پنج واحد مستقر می کنید ، و به راحتی پنج کلاس مختلف برای هر دو طرف یکسان هستند ، فقط نام های مختلفی دارند. پلیس / مواظب ترین ضعیف ترین واحد مسلح با تپانچه است اما از دیگر واحدها پشتیبانی می کند. جستجو بلوک / یگان های مأمور مسلح به اسلحه های زیر مجهز هستند که می توانند گلوله ها را برای مقابله با خسارت به یگان های متعدد دشمن اسپری کنند ، در حالی که یگان های Spec Ops / Mercenary دارای مسلسل هایی هستند که به یک دشمن خسارت وارد می کنند. واحدهای DEA / Sicario برای مقابله نزدیک با اسلحه مسلح شده اند و واحدهای Demolition / Special شخصیتهای مخزن مسلح به مواد منفجره هستند.
از بین تمام این کلاسها ، به نظر می رسد که مؤثرترین آنها کلاس جستجو بلوک / مجری و واحدهای Spec Ops / Mercenary است. گرفتن یک میادین با ترکیبی از این کلاسها بیشتر از این است که شما را به راحتی از بین نبرد. در حقیقت ، صرف نظر از اینکه مشکل واقعی چیست ، برخی از مأموریت ها بسیار آسان به نظر می رسند. اکثر مأموریت ها می توانند طی 10 دقیقه انجام شوند و گرد و غبار شوند ، با وجود این که ماموریت های اصلی داستان بیشتر کمی بیشتر از این چالش ها را نشان می دهند.
برای باز کردن این مأموریت های داستانی ، باید تعدادی مأموریت پشتیبانی را انجام دهید ، و اینها معمولاً شامل دفاع از یک دارایی از امواج دشمنان ، نجات گروگان ، گرفتن یک دارایی ، ترور هدف ، دستیابی به اینتل یا کاشت یک اشکال است. در حالی که اهداف مختلفی وجود دارد ، مأموریت ها به طور کلی یکسان را بازی می کنند. شما پنج واحد خود را در مناطق استقرار قرار می دهید و سپس شروع می کنید.
این همان جایی است که شما به طور متفاوتی با شطرنج شبیه به دشمن می شوید ، در هر نوبت یک واحد را سفارش می دهید ، با استفاده از نقاط حرکت و نقاط اکشن موقعیت خود را به دست می آورید و سپس اسلحه را شلیک می کنید ، از توانایی های ویژه ای استفاده می کنید و دوباره بارگیری مجدد می شود. هر نوع واحد محدوده حرکات متفاوتی دارد و شما همیشه باید بدانید که دشمن در کجا قرار دارد. گرفتن یک واحد در پوشش ممکن است آنها را از حمله از یک زاویه محافظت کند ، اما نه از هر زاویه.
برخی از واحدها می توانند با حرکت دشمن مقابله کرده و آتش را برای مقابله با خسارت های اضافی ، مانند موارد اضافی در سایر بازیها ، باز کنند. تفاوت این است که به جای اینکه درصد ساده ای باشد ، هدف و تیراندازی به صورت دستی در شخص سوم کنترل می شود. Kill-shot یک سیستم مشابه است ، که در آن ممکن است به معنای آسیب دیدن دشمن از یک امتیاز بهداشتی باقی بماند ، و اگر زمان شلیک را به طور کامل انجام دهید می توانید یک دشمن را بیرون بیاورید.
شما به زودی به هر واحد متصل می شوید ، اما اگر آنها در یک مأموریت با موفقیت به سرانجام برسند ، برای همیشه رفته اند. مرگ یک قطعه دائمی در نارسوس است. اگر واحدی را گم کردید ، همیشه می توانید با استفاده از وجه نقدی که از انجام ماموریت ها به دست می آورید ، بیشتر استخدام کنید ، اما تمام تجربه و مهارت های موجود در شخصیت های شما از بین رفته است. خوشبختانه ، پول نقد و مهارت نیز سخاوتمندانه اعطا می شود. در هیچ لحظه نمی ترسیدم از پول خود فرار کنم و تعداد امتیازات مهارت اعطا شده بدان معنی بود که هر واحدی که در اختیار داشتم به سطوح تعیین شده سطح می رسید. این بدیهی است که به راحتی بازی بازگشت می یابد.
بعضی از تصمیمات هوش مصنوعی هنگام مقابله با این احساس کمک نمی کنند. موارد بسیاری وجود دارد که AI تصمیم گیری های احمقانه ای را انجام داده است ، مانند داشتن شخصیتی مراقب هوش مصنوعی با یک تپانچه که درست به یک شخصیت DEA برخورد کرده و دارای یک تیرانداز است و فقط به دو آسیب رسیده است. چرخش زیر به ناچار فقط DEA را منفجر می کند. در موقعیت های دیگر ، شخصیت های دشمن به تازگی پیشرفت نخواهند کرد که شما بتوانید آنها را راحت انتخاب کنید.
Narcos: Rise of Cartels یک بازی به اندازه کافی مناسب و مناسب است ، هرچند که برخی از مدل های موجود در cutscenes کمی به نظر می رسد. متغیر تر صدا است که ترکیب صدا برای گفتار به ویژه در کیفیت تغییر می کند.