من معتقدم که اکنون در سومین بندر مناسب Final Fantasy VIII قرار داریم و این بهترین نسخه است.
Final Fantasy VIII اولین بار در سال 1999 برای سیستم اصلی Playstation منتشر شد. این نقشه در حوالی Squall Leonhart قرار دارد ، یک مزدور جوان که اولین تکلیف وی را ملاقات می کند با Rinoa Heartilly ملاقات می کند و او را به یک درگیری جهانی می پردازد که شامل Ultimateecia قدرتمند Sorceress است.
در آن زمان ، این ویژگی های جدیدی را به حق رای دادن شامل سیستم Junctioning ، سهام جادویی به جای MP برای spellcasting و احضارها و سلاح های قابل تنظیم ارائه می داد. همچنین برای اولین بار در این سریال بود که از پس زمینه های پیش رندر مخلوط با مدل های سه بعدی و شخصیت های متناسب با واقعیت استفاده کرد. به عبارت دیگر ، این یک بازی Final Fantasy با بسیاری از اولین موارد بود. این همچنین اولین عنوان Final Fantasy من بود.
سرعتی که تا الان پیش می روم ، سرانجام می توانم دوباره با خاطرات شگفت انگیز دوران کودکی ام دوباره با Final Fantasy VII Remastered دوباره زندگی کنم. و صادقانه؟ بازی بسیار خوب برگزار می شود.
این بسیار خنده دار است زیرا من فراموش می کنم که شخصیت ها به نظر خوب تر می شوند تا وقتی که در طول یکی از عکس های بسیار زاویه دار و خنک که اغلب در حین پیروزی اتفاق می افتد ، خوشایند به نظر می رسم. این فقط شخصیت های اصلی نیستند – به هر NPC ، GF (نیروهای نگهبان ، احضار این ورودی) ، هیولا و رئیس ، تعمیرات گرافیکی داده شده است. دیدن چهره های NPC به وضوح و در واقع شناختن آنها ، حقیقتاً نشان می دهد که شخصیت های آنها چقدر قدرتمند و متمایز هستند و چه مقدار در روزهای PS1 با وجود این که چهره هایشان داغ پیکسل است ، عقب مانده است. آیا دیگر خوهای غرق در آنجا وجود دارد؟
سایر لمس های بصری شامل مدل های اسلحه مجدداً بازسازی شده ، بهبود ضد اضطراب ، FMV در 1080p ، جلوه های هجی و دستورالعمل به روز شده ، پیش زمینه های به روز شده و نجات یافته و فونت های متن به روز شده است. به عنوان یک کیفیت زندگی تغییر زندگی ، بار بار به طور قابل توجهی بهبود یافته است زیرا زمان بارگذاری صحنه و منطقه تقریباً لحظه ای است.
شما می دانید چه چیزی سپاسگزارم تغییر نکرده است؟ موسیقی که هنوز همان کیفیت PS1 است. Final Fantasy VIII دارای موسیقی متن فیلم خارق العاده ای است که نیازی به پیشرفت ندارد ، به خصوص که گفته شده این پیشرفت ها تمایل دارند از جذابیت و ترکیب اصلی آن خدشه دار شوند (به شما نگاه می کنند X و X-2 Remaster).
Square Enix که دارای گیم پلی است ، Final Fantasy VIII Remastered را لمس کرد ، به غیر از تغییر دکمه های دکمه برای کنترل با کنترل کننده هایی که مدل DualShock پلی استیشن نیستند. این تصمیم البته مثبت و منفی هم دارد. نکته مثبت این است که برای کسانی که Final Fantasy VIII را برای بیست و پنجمین بار بازی می کنند ، احساس راحتی می کنند ، که کاملاً خوب عمل می کنند زیرا کنترل ها بیشتر بصری و بدون عارضه هستند.
با این حال ، اشکال اصلی این روش معدود حلق آویزهای پرمخاطب است که از مکانیک اولیه حرکت هشت طرفه ناشی می شود. به عنوان مثال ، آویزان شدن در لبه های صخره یک اتفاق مکرر است که قابل توجه ترین هنگام چرخش های تیز است. یک نمونه عالی از این اتفاق در ماموریت Dollet اتفاق می افتد که این لبه ها در آنها معمول است و می تواند واقعاً شما را در صحنه تعقیب و گریز تعقیب کند.
این جنبه نادرست عمومی نیز وجود دارد که تأثیر قابل توجهی در تعامل با اشیاء و افراد دیگر دارد. بنابراین شما سعی خواهید کرد شخصیت اصلی خود را در مقابل شخص یا چیزهایی زاویه دهید و آنها را از طریق آنها گیر بیاورید یا در زاویه دقیقی که برای شروع تعامل لازم دارید با آنها روبرو نشوید.
خود جنگ ها با سکوت بسیار کمی بازی می کنند ، زیرا سیستم ATB حتی اکنون نیز بسیار خوب پیش می رود. و با وجود نظرات قطبی در مورد سیستم اتصال به طور کلی (و ابتکار عمل 100 جادویی جوراب زنانه ساقه بلند از دشمنان) ، هیچ منفی و عمق استراتژیک سفارشی سازی این سیستم در اختیار هر یک از اعضای حزب وجود ندارد. این یکپارچه درگیر جنگ است زیرا بسیاری از استراتژی ها برای مقابله با نبردهای رئیس و حتی برخوردهای تصادفی وجود دارد.
همانطور که اشاره شد ، Final Fantasy VIII یک بازی بود ، در هسته اصلی آن ، از ترس از آزمایش نیست. این به طور طبیعی به صورت عجیب ، شگفت انگیز ، و گاهی اوقات کوچک بازی های جانبی و کنجکاوی جلوه می کند. و این نسخه مبارک Remastered برای حفظ این عجیبات دقیقاً چگونگی آنها را انتخاب کرده است.
مشهورترین نمونه بازی کارت Triple Triad است که نه تنها یک فرض ساده و فریبنده را تقویت می کند که به یک سیستم حاکمیت پیچیده تر اعتقاد دارد بلکه از طریق قابلیت Card Mod مستقیماً در گیم پلی گنجانیده شده است. با توجه به اینکه چقدر می توان گفت کارت بازی را توسعه داد ، کاملاً قمار در چیزی است که میدان هرگز قبلاً در آن تلاش نکرده بود. اما همانطور که می دانیم ، این قمار موفقیتی بود.
اولین ماموریت SeeD Squall نیز حساب می شود. این ماموریت مستلزم آن است که گروه وی هنگام حرکت از قطار در حال حرکت حرکت کند و ضمن جلوگیری از شناسایی ، از اتومبیل های قطار جدا کند. این بازی شامل “گرم و سرد” است که شامل حسگرهای حرارتی و حرارتی و وارد کردن چندین کد امنیتی در پشت سر هم است. کنترل ها صاف و پاسخگو هستند و خود مأموریت هیجان انگیز ، تنش زا است و دقیقاً آنچه را که مزدوران برای انجام اهداف مأموریت پیچیده انجام می دهند ، ضبط می کند.
سپس بخش های آزمایشی کمتری به خاطر می آورد ، مانند وقتی که لائونگا لیر دوگانگان مجبور بود با یک روبی اژدها واقعی مبارزه کند که به مجموعه فیلمی که در آن فقط با یک اسلحه Gunblade بازی می کرد ، حمله کرد. شما فکر می کنید این شما را به سمت دعوا رئیس می کشاند ، اما نه! در عوض ، بازی شما را به سمت یک جنگ اکشن مسخره می اندازد که در آن می توانید بین حملات محافظ و سپس به خود حمله کنید ، تا زمانی که نوار HP اژدها را تخلیه نکنید. و سپس شما در یک مبارزه مناسب رئیس با اژدها می جنگید.
بخش مشابه شامل جنگیدن اسکال در کنار یک سرباز گالبیادی است در حالی که این دو در طنابی بلند از سطح زمین معلق هستند. در اصل ، این دو در یک مسابقه مشت زنی قفل شده اند تا HP HP یکدیگر را به صفر برسانند ، در این مرحله بازنده به مرگ آنها سقوط می کند.
در هر دو مورد ، از یک طرح کنترل مشابه استفاده می شود و در هر دو حالت ، آنها بسیار بی پرده و بی دست و پا احساس می کنند. تنش را از صحنه خارج می کند زیرا به احتمال زیاد مجبور خواهید بود تا آن را تکرار کنید تا اینکه خودسرانه موفق شوید.
اما من می دانم همه شما واقعاً تعجب می کنید: چگونه گزینه های سفارشی سازی شده اضافه شده گیم پلی را تقویت می کنند؟
به طور کلی ، میزان راحتی آنها را نمی توان نادیده گرفت. و این در مورد هر نسخه صحیح است ، که همه دارای سه برابر سرعت سه گانه ، هیچ برخورد تصادفی و پیشرفت های نبرد (حداکثر سنج HP و ATB ، محدودیت های معاف همیشه در دسترس هستند) گزینه های مختلف هستند. این پیشرفت ها را می توان به راحتی از طریق میله های آنالوگ روشن و خاموش کرد تا بازیکنان بتوانند در اوقات فراغت خود فعال و غیرفعال شوند.
در همین حال ، بازیکنان رایانه های شخصی گزینه های بیشتری برای شکستن کامل بازی دارند. زیرا این نسخه به شرح زیر است:
کارت ها ، قابلیت ها ، حرکت های ویژه و کارت های Triple Triad را بدست آورید
حداکثر سطح GF ، گیل و جادو
تنظیمات سیستم بسیار قابل تنظیم
با توجه به تمام مطالب و پیشرفت های اضافی ، عجیب است که بر خلاف نسخه PC در سال 2013 ، Final Fantasy VIII Remastered شامل minigame Chocobo World نیست. با این حال ، برای جبران موارد منحصر به فرد هم اکنون می توانید از طریق جستجوی آنجلو Rinoa بدست آورید.