استارفیلد نسبت به هر یک از بازیهای قبلی Bethesda در وضعیت با ثباتتری از نظر فنی منتشر شده، اما بدیهی است که اثری به این عظیمت و گستردگی هنوز هم اشکلاتی خواهد داشت.
مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم که اگر بازی Starfield را دوست دارید باید تماشا کنیدماجراجویی و کاوش در دل فضا
با برنامهریزی بتسدا برای پشتیبانی از بازی و انتشار بهروزرسانیهای جدید برای آینده، مطمئناً میتوانیم منتظر پیشرفتهای زیادی باشیم. در واقع، در خبری که اخیراً منتشر شده، استودیوی بازیسازی بتسدا جزئیات مختصری در مورد آینده نزدیک استارفیلد ارائه کرده و گفته که چندین قابلیت فنی جدید برای این اثر در دست ساخت قرار دارد.
آپدیتهای آتی این بازی برای شروع، روی رفع اشکالات بزرگت بازی تمرکز خواهد کرد. برای مثال نقشه های محلی، چیزی که اغلب در روزهای اولیه بازی توسط بازیکنان درخواست میشد به بازی اضافه میشود.
یک تشکر فراوان از همه شما که استارفیلد را بازی میکنید و حمایتهای شما و بازخوردهایتان نسبت به استارفیلد ما را شگفتزده کرده است. ما کماکان در حال خواندن بازخوردهای عالی شما در مورد مکانیزمهایی که دوست دارید به بازی اضافه شده و یا بهبود بیابند هستیم.
[استارفیلد اثری است که] ما سالها از آن پشتیبانی خواهیم کرد، بنابراین لطفاً به انتشار بازخوردهای خود نسبت به بازی ادامه دهید! حتی اگر فورا این مشکلات برطرف نشوند، مایلیم این کار را در آینده انجام دهیم، مانند [اضافه کردن] نقشههای شهرها.
اولویت ما در ابتدا این است که اطمینان حاصل کنیم که اشکالات اصلی بازی که مسدودکننده تجربه بازیکنان بوده [رفع شده] و ویژگیهایی مثل کیفیت زندگی بازیکن که بسیاری از گیمرها درخواست میکنند را اضافه کنیم.
به زودی قرار است تا بازی از تکنولوژی DLSS و پشتیبانی از مانیتورهای Ultrawide روی کامیوتر پشتیبانی کند، در حالی که بازیکنان ایکسباکس و رایانههای شخصی میتوانند انتظار نوار کنترل FoV، کنترلهای روشنایی و کنتراست، منوی کالیبراسیون HDR کلی تنیظیمات گرافیکی دیگر را داشته باشند.
Bethesda میگوید:
در همین حال، روی نسخه رایانههای شخصی، هر بهروزرسانی منتشر شده در آینده شامل بهبودهای پایداری فریم ریت و عملکرد برای درایورهای Nvidia و Intel خواهد بود.
ما در حال کار بر روی پشتیبانی از مدهای داخلی (Creations) هستیم که در همه پلتفرمها مشابه کاری که با Skyrim و Fallout ۴ انجام دادهایم کار میکند. این پشتیبانی قرار است اوایل سال آینده راهاندازی شود.
تا آن زمان، ما میدانیم که کامیونیتی گیمرهای ما روی پیسی در حوزه مادینگ بسیار فعال هستند و اگر بازخوردی در مورد اینکه چگونه می توانیم بازی و پشتیبانی آن از مادها را بهتر کنیم، دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید. مادینگ و ایجاد بخشهای جدید در بازیهای ما توسط طرفداران همیشه بخش حیاتی و مهمی از آثار ما خواهد بود و ما عاشق دیدن [مادها] در بازیهایمان هستیم.
مطلب پیشنهادی:۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانیدبازگشت جان مارستون
اساسینز کرید میراژ رو زودتر بازی کردیم!
, استارفیلد آپدیت فنی جدیدی دریافت میکند؛ پشتیبانی از DLSS؟